|
|||
|
|||
Quote:
Begin jij nu ook al?? |
|
||||
|
||||
Hoi , ik ben al geruime tijd bezig met het tunen van een 1.8gti motor van een golf II,
Ik ben nu bezig met de revisie en nieuwe opbouw van het blok naar 2.0ltr 8v Ik heb dit al allemaal gedaan: Opboren 2.0ltr Cillinderkop gevlakt geflowd en uitgelitert Nieuwe zuigers boring 82,5mm en nieuwe zuigerveren Nieuwe lagers van kruk (kruk betekent krukas.) en drijstangen. Kruk gepolijst Lichter vliegwiel maximaal afgedraaid Hartmann Spaghettie met isolatieband 65mm RVS Powersprint uitlaatlijn Chip van Bolku Open luchtfilter van JR Kun jij mij misschien verder helpen hoe ik dan dat vermogen krijg om een standaart Skyline met 280 turbo pk`s weg te kunnen rijden. Man man man, wat zijn er toch mensen die overdag vertellen wat ze het s'nachts doen dromen. Kom op en ben realistisch je kan nooit zoveel vermogen uit een 2.0ltr 8v ook niet met een crossflowkop met itb`s of een turbo of een compressor halen, om een vierwiel aangedreven supercar weg te rijden, want dat is wat een Nissan Skyline is een SUPERCAR. Veel plezier met dromen en wat minder the fast and the furious kijken, dat help.
|
||||
|
||||
Als ik de accu's in mijn Prius vervang door exemplaren van Duracell moet ik toch ook een Skyline eruit kunnen rijden?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil wel een Jetta 1 winnen hor ! Vind deze ook wel goed; ''Als ik de accu's in mijn Prius vervang door exemplaren van Duracell moet ik toch ook een Skyline eruit kunnen rijden?'' |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel met roterende inlaat toch? Anders kun je het wel vergeten, |
|
||||
|
||||
heb net z'n andere topic gelezen
piste bijna in m'n broek van de lach,vooral toen ie tegen richard begon... en dan de reacties van sjef en domi,prachtig hihihihahaha kut,begint bij mij ook al te werken dat lachgas
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik heb de 100pk-verhogende roterende inlaat! |
|
||||
|
||||
Die moet dan wel een paar meter hoog zijn.
|
||||
|
||||
Nee, een zéér grote hoek eruit zagen (of een kleine hoek erin laten)!
|
|
|||
|
|||
nou wat ik nu toch weer zag een skyline met motor problemen bij de mac zat een 2.0l in het luchtfilter verstopt
|
|
||||
|
||||
Rijd een pizzakoerier in regio Den Haag met een Golf 1 met 260pk...beter dat die Jetta die niet tegenkomt...gaat de mr. Jetta toch bedroeft naar zn zolderkamertje
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
hihihi
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
mijn ouders wonen in elspeet,daar rijd een gast met een oranje golf1 weet niet wat erin ligt maar ding is asociaal snel(volgens zeggen tegen de 300pk) heb hem eens zien rijden,maar zover als ik het kon beoordelen heb je daar erg weinig mee te vertellen,simpelweg niet op de straat te krijgen,dat vermogen misschien hebben die skylines e.d. waar deze koning van de dragstrip tegen sprint daar ook last van en hij niet met z'n gasfornuis
|
||||
|
||||
Ach...het tractie verhaal valt eigenlijk nog wel mee met een goed sper en de juiste banden...tis alleen zo jammer dat je nooit meer uitgedaagd wordt...
|
|||
|
|||
Quote:
Bijna 24 uur later en ik moet er nog steeds om lachen |
|
|||
|
|||
ik zeg maar niets meer ik kan niet meer van het lachen whaaaaaa
|
|
|||
|
|||
fukk kan dat eg????hee gast je bent zeker net na de fast en furious gewees,,,,die gingen ook hard man met noz, of niet dan,,,wat een film he ,
ooo sjit jij geloofd dat .....whoaa 300 pk in een golf 1 is idd lastig,denk aan wielspin in de 4 bij 200km per uur had ik dan he<zonder nos>>> wat een idioot ....die jetta is van mij hoor ...
|
|||
|
|||
whaaaa haaaa hou op dit slaat echt nergens meer op dit topic
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat ding heeft helemaal geen tractie.. geweldig op lelystad een rondje roken
|
|||
|
|||
ik gaat morgen ook maar een flesje halen laat ik voor de zekerheid maar een scheet in mijn luchtfilter misschien rij ik ook een skyline de stront om zijn oren hoop ik wel dat hij stilstaat whhaaaa haaaa
|