|
||||
|
||||
Quote:
Moet je aan Chrispy vragen die heeft het me pas uitgelegd maar ik ben het al weer vergeten :biggrin:
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, die zilveren was ook op Spa hoor (en hoe)! Grijze: 'vroeger' een 2,4 ltr type 4 Zilveren: 2,8 ltr Autocraft blok met DTA injectie, was ook 'redelijk' snel (understatement van het jaar).. Greets, Walter |
|
||||
|
||||
deze dame heb ik gloof ik op een ansichtkaart uit keverwereld of zoiets.... maar dan in een ander standje.....
|
||||
|
||||
Leuk topicje dit...
Ik ben 't er roerend mee eens dat brillen *COOL* kunnen zijn... ...maar dat moet je wel zeggen als je er een aan 't restaureren bent... niet de mijne... maar wel erg bruut... 'k zal na 't eten eens ff m'n harde schijf hier droppen... |
|
||||
|
||||
Nog een leuke...
Een '51 er brilkevertje met een 1300cc Porsche 356 motor erin, met.... jaja.... 58 HELE PK's!!! :p Deze wordt gebruikt voor oldtimerrally's... 't loont trouwens echt de moeite om ff op de site te gaan kijken. D'r staan mooie foto's van de bril en van wat andere vw's. Vooral die Ovaal met sprintstars is über-geil... site http://www.christians-garage.de/ Last edited by vwfreaks.nl : 13-05-2005 at 17:14. |
|
||||
|
||||
Hier nog een leuke bril op die oerlelijke maar oh zo dure stoofpitten...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mwahaha! beauty is in the eye of the beholder, maar Gasburners zijn voor mij het absolute nonplusultra! Qua 'innerlijke' waarden (de allerlichtste productievelgen ooit gemaakt en daarom het ultieme voor de destijds oorspronkelijk op de dragscene geinspireerde callookers), als qua uiterlijk.... |
|
|||
|
|||
hier mijn bijdrage..
|
|
||||
|
||||
Zal ik de mijne er dan ook maar ff op droppen...
Gisteren even m'n blokkie eruit gehaald... |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien moet ik ze gewoon nog leren waarderen.. Voorlopig heb ik die zwart-grijze "steelies" van Lemmerz op 't oog voor onder m'n bril. Wie is d'r trouwens ooit op 't idee gekomen om stalen velgen "SPRINT" stars te noemen... |
|
||||
|
||||
Ga maar eens goochelen (niet googlen) met een setje Lemmerz, en dan met een setje nieuw lichtmetaal...
tegenwoordig is het (quote Gert) lichtmeStaal! http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...7972385170&rd=1
|
|
||||
|
||||
Hey Jaap,
In m'n vorige post had ik 't eigenlijk over dit type velgen onder de ovaal, genaamd Sprintstars. Dit zijn sportvelgen voor kevers uit de 60/70er jaren (gemaakt door Lemmerz). Ik doelde eigenlijk een beetje op de tegenstelling tussen 't feit dat deze velgen SPRINTstars heten, terwijl ze van 't loodzware staal zijn gemaakt, terwijl ze in die tijd ook allang lichtmetalen velgen hadden... Nog meer vette brillen: (bij de meeste luchtsleutelaars wel bekend denk ik) Last edited by vwfreaks.nl : 15-05-2005 at 13:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
!!!!!!!!!!!!! zie ik voor t eerst!!!!!!!! mijn auto. l21 de wielen zitten nu op een andere vw. gr.len |
|
|||
|
|||
de grijze dus,de bovenste. alleen nog niet"echt gerestaureerd" en nog niet door geevolueerd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je die BRM's nog ergens liggen soms??
|
|||
|
|||
Quote:
heb ze lang geleden al overgedaan naar iemand anders. maar voor 500,euro heb je een niewe imi set.gr. :o |
|
|||
|
|||
wat is er mis met een coole bril ?!
Niks zolang je dit er maar mee doet.
|
|||
|
|||
te hard in je aars genomen ? denk dat je op de verkeerde site zit.
|
|
|||
|
|||
Een normaler antwoord mag en kan ook.
Bovenstaande foto toont de kunst van vernieuwing,schitterend. (PS alleen heel jammer dat hij van hoodride.com afkomt.)
Anti.Aircooled.Ratlook.Sociéty. Last edited by A.A.R.S. : 05-09-2005 at 11:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
De gene die je het antwoord gaf heeft een 50-er brilkever. Misschien kan je dan de emotie achter de reactie begrijpen. Ik zie overigens zelf de humor er niet van in. |