|
View Poll Results: M.I.V.W Merchandise stand op M.I.V.W Event 2009? | |||
ja! gaaf idee! | 58 | 72.50% | |
hmmm, ik denk er nog even over na hoor.. | 5 | 6.25% | |
ga toch weg man, bekijk het ff met je M.I.V.W hebbedingen | 17 | 21.25% | |
Voters: 80. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
op al die t-shirts van vw-mania en worthersee (ich war dabei) staat toch ook een jaartal? en die vind ik nog altijd leuk om te dragen
|
|
||||
|
||||
gewoon doen,is genoeg animo voor.
|
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat er bedoelt word dat wat er niet verkocht is in 2009 niemand meer wil kopen in 2010 ? verder vindt ik het geen gek idee om op deze manier het evenement betaalbaar te houden ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
De toegang omhoog gooien is geen optie,je zult het niet geloven maar voorgaande jaren hebben we diverse mensen gehad die omkeerde bij de poort omdat ze het te duur vonden.
|
|
||||
|
||||
Je kan ook leden werven en dan contributie vragen zoals de andere clubs
|
||||
|
||||
Quote:
En blijft jullie normale spul nog een beetje exclusief en voor jezelf en jullie clubleden. En dan kopen mensen het volgend jaar weer Ik zou ook Event merchandise maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Een evenement moet zich zelf terug betalen. lijkt me niet dat het de bedoeling van contributie is om een evenement te betalen. |
|
||||
|
||||
Quote:
watjes |
|
||||
|
||||
Maar wat is het probleem als zoon stand er staat
je bent toch niet verplicht wat te kopen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat dit dan ook de mensen zijn die je graag wil ontvangen. Deze mensen snappen jullie inspanning en financiele risico's zowiezo niet en zullen het ook nooit waarderen. |
|
||||
|
||||
gewoon doen, ik heb anderhalf jaar met het polsbandje rondgelopen en vond het jammer dat ie stuk ging
|
||||
|
||||
Quote:
We zullen ook nog enkele Retro Arm bandjes verkopen van voorgaande jaren,voor de verzamelaar. Op=Op |
|
||||
|
||||
Komt pvw dit jaar ook weer met een stand of niet ?
Ik heb hier eigenlijk nog geen antwoord op gehad. |
|
|||
|
|||
als er shirts zijn en dan van goeie kwaliteit zal ik er zeker 1 kopen ga nu toch weer als bezoeker en pols bandjes kan ik die al vast reserveren mijne zijn allemaal stuk vind ik best jammer eigen lijk
|
|
||||
|
||||
Heb nog nooit een polsbandje gehad :s
|
|||
|
|||
Quote:
dat dacht ik ook al Gerard ....nog nooit een polsbandje gezien zijn dat die polsbandjes die Emiel nog over heeft onze retro M.I.V.W polsbandjes |
|
||||
|
||||
hier ook geen polsbandjes???
btw. emiel, je hebt PM
|
||||
|
||||
Quote:
Denk het wel Alberto ze zullen wel gedacht hebben altijd van damn daar komen de Friezen aan gauw de bandjes verstoppen Denk toch wel dat wij die ook verdienen na onze lang reizen daarheen van meer dan 1200km
|
|||
|
|||
dat zijn er al 3 ...hoe veel heeft Emiel nog liggen ?
jep ...denk het ook Gerard . maar wat in het vat zit....... |