|
||||
|
||||
jawel hoor nico, ziet er goed uit.
ikduik wel ff opzij als ik je zie aankomen, maar dan om de boel even te bekijken!
|
||||
|
||||
Quote:
Voor wat? |
|
||||
|
||||
Effe domme vraag misschien, maar wat kost zo'n Touareg en die wielen?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kun je maar beter een low-budget schroefset kopen en deze zo laag zetten dat je op de bumpstops rijd. Dan ontlast je de veren en breken ze niet zo snel
|
||||
|
||||
Quote:
juist jij snapt um hahaha snap echt niet waar iedereen zich zo druk om maakt,wanneer hoor je nou van een ongeluk wat veroorzaakt word door een halfgebakken veer of een tjingtjangtong schroefset??
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat ie me heeft gekost, ik heb hem geruild voor mn Jetta
Die velgen met banden waren 1000 euries |
|
|||
|
|||
Oja Cor als je deze week van plan bent om te komen moet ik je teleur stellen
Hij staat de gehele week bij de schade hersteller.... Je weet wel waarvoor Alstie klaar is kom ik wel ff langs.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Meerdere malen... Ik werk bij een bergingsbedrijf en heb dat toch zeker een keer of 3 meegemaakt door onjuiste verlaging. Hetzij geen goede kwaliteit veren en/of er was aan geslepen... Rest my Case... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe dan ook, zal zo'n ding kostbaar genoeg zijn, en zwaar genoeg... Reden te meer om even door te sparen voor een verstandiger alternatief dan dit. Ik wil niet zeggen dat goedkope schroefsets goed zijn voor de 24 uur van Le Mans, maar voor normaal weggebruik zijn die dingen zover ik weet gewoon getest, ook die van 200 euro. Ik geef ook niet altijd bakken met geld uit, maar als ik het niet kan betalen spaar ik door of zie er van af, maar ga niet in de boel knippen en slijpen... Maw, spaar gewoon even door, en koop een nette set voor een nette auto.
|
||||
|
||||
Quote:
natuurlijk weet ik waarvoor: je moest plots remmen nadat je over een diepe put was gereden, je veren schoten verkeerd en toen kantelde de auto op zn zij. Je hebt er geen verwondingen aan overgehouden toch? maar spuitwerk komt dus in orde begrijp ik?
|
|||
|
|||
Jij verklapt ook alles heh Corrrrr
|
|
|||
|
|||
omg wat een hoog schoolmeester gehalte hier.... een jaar of 15 geleden toen schroefsets alleen in de racerij gebruikt werden deed ik dit ook vaker met veren. veren van -6 cm werden zo -8 schokbreker in de draaibank inkorten en niks aan het handje....
Maar eh nette auto je touareg. |
|
|||
|
|||
Quote:
Toen ik 19 was (24jaar geleden ) bestonden er nog geen schroefsets, en leerde ik van mijn toemalige collega hoe je een auto verlaagd. Hij was helemaal into the Volvo scene en daar deden ze niet anders. Maar dat was toen, toe schreven ze nog poep met de een lange oe Maarja toch sta je iedere keer weer te kijken hoe ernstig mensen kunnen reageren Last edited by veerzes : 18-06-2009 at 17:49. |
|
||||
|
||||
Vroeger hoefde je ook geen wielen te balanceren....
|
||||
|
||||
vroeger toen je van sex in de auto nog rauwe knieen kreeg door de kokosmatten
|
|
||||
|
||||
Vroeger toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.
|
||||
|
||||
en de batavieren nog met z'n vijfen waren...
|
||||
|
||||
en de mannen van staal en de schepen van hout....
|
||||
|
||||
en de vissen lopend naar school gingen..
|
|||
|
|||
Quote:
Toen was trillen nog lekkerrrr |