|
||||
|
||||
Zo, al een tijdje thuis.
Altijd weer mooi daar in Bergum... Super weer, relaxed sfeertje en leuke mensen om mee te praten. Alleen jammer dat Robert-Jan geen tepelpiercing heeft Voor zover bij mij bekend waren de winnaars allemaal terechte winnaars! Wat een mooie auto's stonden er tussen... Ook veel die ik nog niet had gezien. Top-meeting! Volgend jaar weer Mijn foto's komen binnenkort online... Moet nu ff wat anders fixen |
|
|||
|
|||
Het was goed voor elkaar! Leuke meeting gehad, wel vroeg vertrokken maar er gingen een aantal weg, en had geen zin om alleen te blijven zitten.
Mooie auto's, lekker sfeertje... TOP! |
|
||||
|
||||
hier baald er eentje
|
||||
|
||||
Die jongen met die buggy was inderdaad best irritant bezig, net als veel anderen trouwens. Onnodig gas geven in het losse zand/grind, muziek op max, enz... Maar goed, die heb je er altijd bij.
Voor de rest was de meeting weer als vanouds! ALWEER schitterend mooi weer, veel bekenden en super gezellig. We hebben bijna de hele middag in het zonnetje gezeten bij de campertjes van mijn oom en tante. Volgend jaar weer!
|
||||
|
||||
Zo net terug van wederom een warme en super geslaagde dag in Bergum.
Veel leuk spul gezien en heb me verder prima vermaakt me de jongens en dames. Gezellig met ze alleen een paar koude goudgele rakkers naar binnen gegoten en genoten van het weer en al dat mooie spul wat er stond. Alleen voor volgend ff die klinkerweg laten asfalteren |
|
||||
|
||||
Was wel weer een geslaagde dag, waren er rond 10 uur en rond 13 uur weer vertrokken om cruisend weer richting huis te gaan. (kon de kleine jongen ff koeze).
Grt Bonne en Nienke onze kever (de groene) en die van Jochem meer foto's op http://www.aircooledfront.blogspot.com/ |
|
||||
|
||||
Veel mooie auto's gezien vandaag
|
|||
|
|||
super geslaagde meeting en mooi weer
|
||||
|
||||
en mij foto's:
|
||||
|
||||
Quote:
ja opel liefhebbers hebben toch wel kijk op een volkswagen of audi mensen allemaal bedankt voor jullie massale opkomst, en voor de gezelligheid, ook willen we de forums bedanken voor het maken van reclame,dat mag ook wel eens gezegt worden. |
|
|||
|
|||
Mooie meeting, mooi weer en mooie wagens
|
||||
|
||||
Wat een meeting
|
||||
|
||||
Zo ook weer thuis, op de terugreis nog effe een BBQ tje gepikt.
geweldige meeting weer, we zijn ook niet anders gewend van deze jongens, lekker weertje derbij en alles was weer tiptop Tot volgend jaar zou ik zeggen, keep up the good work. |
|
||||
|
||||
hier dan de winnaar van de polo: jeroen
gevallen op lotnr 192 was weer een super leuke en dukke meeting nog ffentjes na gebabbelt met een hapje en een drankje zoals eerder al gezegd een verdiende 9,5 voor de organisatie nu ff de beentjes strekken
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 14-06-2009 at 20:36. |
|
||||
|
||||
het was weer super!
organisatie bedankt voor de gastvrijheid, het was erg gezellig, en de lange rit zeker waard |
|
||||
|
||||
Het was weer een geslaagde meeting
Een hele goede opkomst,en veel mooi spul gezien! Tot de volgende keer
|
||||
|
||||
Album komt eraan...
en daarna ga ik mijn pics uitzoeken
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 14-06-2009 at 20:45. |
|
||||
|
||||
ik zie wel weer ik heb weer een hele mooie meeting gemist
|
||||
|
||||
ALBUM!!!:
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=144 als je foto's er al opstaan hoef je niet opnieuw te uploaden, ik verplaats ze wel...