![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier zijn dan eindelijk een paar foto`s
het zijn wel slechte foto`s maar het werd al schemer ik heb er ook een setje in.pro koplampen in met angel eys. Je ziet op de foto`s niet echt goed dat hij verlaagd is. Maar me subframe ligt zo`n 5 cm van de grond. Als ik me andere velgen er op hebt gaat hij nog lager.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zijn altijd verschillende powerboxen met evenees verschillende kenmerken. Een eerder goedkope powerbox van bijvoorbeeld duitse makelijk moet daarom niet slechter zijn. Kheb zopas nog een powerbox onder de loep genomen van duitse oorsprong en deze is te koop tegen een zeer voordelige prijs...de kwaliteit kon tippen aan een powerbox die je in Belgische verkooppunten vindt tegen de 350 EUR en meer... Natuurlijk is een chip op maat altijd de betere keuze maar als je dit zelf niet kan meestal ook de duuuuurste oplossing!
|
|||
|
|||
![]() ik heb er gister een nieuwe vr6 lip onder gehangen
en vandaag heb ik hem uitgelijnd en heb ik er een nieuwe ashoes op gezet lingsvoor Gelijk foto`s gemaakt die komen morgen
Jetta mk2 Last edited by patjetta : 12-09-2009 at 15:46. |
|
|||
|
|||
![]() hierbij de nieuwe foto`s
|
|||
|
|||
![]() zo staat hij er momenteel bij
de foto`s zijn even snel genomen dus geen mooie foto`s
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor!!
Voor het mooie misschien nog eens een dakspoiler monteren?
|
||||
|
||||
![]() netjes geworden....
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de leuke reacties.
Ja ik wil er een orginele dakspoiler op hebben van een vr6. Moet ik allen nog even naar zoekken
|
|||
|
|||
![]() ik heb sins gister een probleem.
Ik ben gister naar belgie heen en weer gereden maar bij trugkomst had mijn auto nul vermogen meer de turbo bouwde geen druk op en de auto ging niet harder dan 130. Thuis heb ik de powerbox er tussenuit gehaald toen deed de auto het weer beter maar bij 3000 toeren liet hij de turbodruk weer wegvallen. En de auto ging niet harder dan 165. Vandaag ree hij weer iets beter maar bij 3500 toeren viel de turbodruk weer weg. Weet iemand misschien hoe dit kan komen? Mijn turbo is al wel wat versleten (speling op het asje) maar hierdoor komt het niet want tot de 3000 toeren rijd hij wel gewoon goed en trekt hij nog goed door.
|
||||
|
||||
![]() heb je een turbodrukmeter? dan kun je zien oftie genoeg en snel genoeg druk opbouwt, trok hij wel goed? een turbo geeft het normaal niet zomaar op van de een op de andere dag,
gaat hij niet in de noodloop? dan is waarschijnlijk je n75 stuk dit is de turbodrukregelaar die moet je horen tikken als de auto loop, is dat ding met al die vacuumslangetjes erop, ff eraf halen en doorspuiten aan alle kanten met remreiniger heb ik ook al eens gedaan werkte bij mij wel
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 12-10-2009 at 17:38. |
|
|||
|
|||
![]() nou moet het niet gekker worden.
Sins vandaat loopt me auto weer zoals voorheen. Niets meer te merken of wat dan ook trekt weer goed op en rijd weer goed door tot de 190. De n75 klep hoorde je gewoon tikken. Ik zat er zelf ook aan te denken dat me motor in noodloop was gegaan. Ik ga hem binnekort laten uitlezen. Kijken of er iets uitkomt.
|
||||
|
||||
![]() dan is het denk ik toch die n75 waarschijnlijk komt er olie en smeer in en doet ie het af en toe goed, ik heb het zelf ook al vaker gehad.
loopt ie niet harder dan 190 de mijne liep orgineel al 200 en met chip al 215 gereden met 4ton op de wekker
|
|||
|
|||
![]() Tot de 160 trekt hij gewoon goed door daarna duurt het even tot hij aan de 190 zit.
maar ik heb er een open uitlaat onder allen de middendemper zit er nog onder. En er zit een open luchtfiter op. Toen ik de voorpijp er af haalde voelde ik wel best veel speling op het asje van de turbo. Misschien dat hij daardoor niet zo snel meer is. Hij rookt trouwens niet zo veel en helemaal geen blauwe rook.
|
||||
|
||||
![]() turbo lijkt mij een beetje te vroeg aangezien die van mij gechipt 400dkm heeft gedraaid en ik ook nog een variant van me werk heb met bijna 3ton en ook nog ok draait, iets speling heeft de turbo altijd, wat wel mogelijk is dat het asje moe is had de mijne ook en is daarom volledig in de soep gelopen hij lag echt in duizend stukjes,
heb je ook het gevoel dat de auto zwaar trekt? en niet soepel loopt? blauwe rook had de mijne ook niet.
|
|||
|
|||
![]() hij loopt wel goed en trekt soepel door alleen gister had ik weer het probleem dat hij geen kracht had het leek wel een sdi.
Ik ga die n75 klep even schoonmaken en kijk dan verder.
|
|||
|
|||
![]() omdat mijn turbo versleten is wil ik gaan kijken voor een vnt turbo.
Nu vroeg ik me af welke er makkelijk op passen zonder al te veel te moetten aanpassen.
|
||||
|
||||
![]() check ff dit topic
http://www.tdisite.nl/viewtopic.php?t=5273&highlight= maar dat je turbo versleten is lijkt me zeer onwaarschijnlijk ik heb ook een tdi die ging pas bij 400dkm en ik heb ook een variant van me werk met 295dkm en die draait nog super zijn ook allebei zwaarder ook nog dus heeft de turbo meer te lijden
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 17-10-2009 at 19:36. |
|
|||
|
|||
![]() zo na lang niets te hebben laten hooren heb ik erg genoten van mij golfje.
Enkel heb ik van de kerstman een turbodruk meter gekregen. Nu heb ik deze ingebouwd en tot mijn schrik heb ik 1.6 bar druk. Op een standaart motor enkel een ander lichtfilter en een open uitlaat. Weet iemand hoe dit misschien kan komen? Zal mijn n75 klep kapot zijn?
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|||
|
|||
![]() ikheb mijn auto uit laten lezen en er zaten in de motor ecu al 4 foutcodes.
En in de airbag ecu ook 4 dus ik heb aardig wat te doen. Zoiezo zijn mijn brandstofpomptemperatuursensor en mijn laaddruk sensor kapot. Weet iemand waar ik de sensor van mijn brandstofpomp kan vinden?