|
|||
|
|||
ga ik die maar eens aanschaffen Thanks!
|
|
|||
|
|||
had nog even een vraag, hoe zet jij de velgrand vast aan het houten rad?
mvg harmen |
|
||||
|
||||
Ik zie hier schroefjes:
|
|
||||
|
||||
hee harmen even schroeven
|
|||
|
|||
kan het niet zo goed zien, moet wel goed vast zitten natuurlijk. want als ik het met boutjes/ schroeven vastzet dan zitten die weer in de weg als ik begin te schuren toch?
Groeten harmen Last edited by Hammakaas : 22-11-2010 at 16:52. |
|
||||
|
||||
klopt zitten dan alleen in de weg op de binnenste rand.. dus even schroeven kopen die precies mooi vallen in de rand en dan gaat het harstrikke mooi.
wel genoeg vlees hebben om het goed te monteren( dus even een stukje cls erachter en niet op mdf)
|
|||
|
|||
oke dat dacht ik al, maar hoe los je dat weer op? die binnenste rand doe je gewoon met de hand of..
|
|
||||
|
||||
was nog niet klaar
|
|||
|
|||
Idd moet wel goed stevig wezen, wil niet dat de rand loskomt en door de lucht schiet haha. ik ga er mee bezig
mvg harmen |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf ook druk bezig met het proberen om mijn wielen te polijsten.
Nu lukt het redelijk heb alleen het idee dat het nog meer kan glimmen. Hoe kan ik de laatste hoogglans krijgen? Sizal gedaan katoen Welke pasta moet ik gebruiken om het echt hoogglans te krijgen? En waar kun je die zachte polijst schijven kopen? ver heb ik de eerste nu gekregen met katoen. En zo die ik het nu. Bokje gemaakt van een fuse, aandrijfas afgelepen schroefdraad er aan gelast, en op de Haakse slijper. Last edited by papascal : 15-01-2011 at 23:47. |
|
||||
|
||||
makkelijkste is om de blauwe unipol blokken te halen en daarna met de hand nog even na met unipol of met autoglym.
|
||||
|
||||
http://www.kinket.nl/?mid=Polijstsc...ts/polijstpasta voor de schijven
|
|||
|
|||
dus de blauwe unipol blokken zijn voor het hoogglans polijsten?
Scheelt dat die al in de schuur ligt. Bedankt voor het adres, is lekker in de buurt van mijn werk, nu maar hopen dat hij ook een winkel of pand heeft waar hij verkoopt. bedankt. |
|
||||
|
||||
ik heb zelf een setje velgen liggen wat ik graag eerst wil ontlakken. Vandaag bij de gamma gekeken voor verfafbijt. Helaas enkel alabastine. Bij navraag blijkt het niet meer leverbaar te zijn door problemen met de milieuwetten.
Bij de praxis heb ik ook verfafbijt gezien, maar hier stond expliciet op vermeld om het niet op aluminium te gebruiken. Dus ik heb het om die reden laten staan. Wie weet er een alternatief? Want ik wil er graag mee beginnen.
|
||||
|
||||
Quote:
Had hetzelfde probleem nergens meer te krijgen dus heb gewoon alabastine gebruikt en ging super. Alleen niet heel lang in laten werken. Heel even en meteen schoongespoelt. Dat ging goed bij mij.
|
|||
|
|||
even een vraagje, hoe controleren jullie tussen elke stap of je wel genoeg geschuurd hebt? ik blijf soms diepere krasjes zien.
Mvg |
|
||||
|
||||
o ja, ik poets niet met unipol oid na, ik heb een goede na polijstpasta waar was in zit, dus na het polijsten met een schone doek uitwrijven en je hebt perfecte bescherming dus langdurig resultaat. Pasta gekocht bij HATO polijst service. Unipol wil wel eens een blauwe waas nalaten.
|
||||
|
||||
En voor de gene die wat luier zijn of er gewoon geen zin in hebben.
Wat kan en mag een bedrijf je vragen voor het polijsten van 2 BBS randen 1,5J. Als er natuurlijk geen stoeprand schade en dergelijke op zit.
|
||||
|
||||
Breng maar
|
||||
|
||||
Vraagje ivm stalen velgen
ik heb een set stalen velgen waar van ik het hart in kleur zou willen coaten en de lip polijsten is dit doenbaar ? en wat van onderhoud moet er aan de velgen gebeuren zodat ze blijven glimmen ? (blanke lak erover of iets anders beschermend ) (heb dit tussen door ook al eens gevraagd in de velg photoshop thread maar is daar niet echt op zijn daarmee nogmaals)