|
|||
|
|||
stoelen
betreffende set gti recaro voorstoelen golf II
mocht er iemand in friesland komen. en zin hebben om deze mee een stuk lager te nemen Woon zelf in venlo. Dan wordt het al een stuk makkelijker om ze bij iemand op te halen. tegen een fair prijsje. Hoor ik ''t wel Last edited by Vw-Power : 19-12-2009 at 11:01. |
|
||||
|
||||
Is er iemand uit de buurt van Almere Lelystad die binnenkort naar Zwaagwestende gaat?
Ik ben maandag avond iets na 21uur tot een uurtje of 5 bij Lelystad en kan dan 4 dempers met veren in doos bij je afgooien. Moeten naar Arnaud verhuisd worden voor de late treinreizigers van weesp - Lelystad, (en omgekeerd) na 22:30 is er vertraging, dan hebben we 1 spoor buitendienst dus houdt rekening met 15 tot 30 minuten extra reistijd
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
wie kan er eventueel 2 bbs velgen meenemen voor mij van beverwijk naar breda of het liefste naar sittard? Tegen een vergoeding mogelijk
|
|
||||
|
||||
Thijs, is er haast bij?
Ik kan je de set waarschijnlijk wel meenemen en bij je thuis afleveren, maar dat duurt nog even.
|
||||
|
||||
Ik ga aanstaande zaterdag (de 30e) om een uurtje of 9 richting Hoogland rijden vanuit Oud Gastel. (zeg maar Roosendaal-Amersfoort) Dus als ik nog iets mee moet nemen op die route voor iemand, laat maar weten, dan zeg ik wel of t er bij past in de auto
|
||||
|
||||
In de laatste week van februari of in de eerste week van maart ga ik van Heerlen via Sittard naar Beverwijk. Moest iemand nog iets meegenomen hebben, laat het me maar weten. Iets afwijken van de route is niet zo'n probleem, als ik maar geen uren om moet rijden.
Ik ga met een Kangoo diesel, dus redelijk plek en goedkoop rijden.
|
|||
|
|||
hey
iemand die van het noorden (hallum) tot zo ver mogelijk in het zuiden (limburg) of al een heel eind dichter naar het zuiden greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Eind van de maand ga ik bij Alberto langs. Als je daar wat aan hebt, hoor ik 't wel. Daarna terug naar Sittard, Limburg dus.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga komende zondag van Damwoude [noord Friesland] naar Roermond [Limburg]... PM maar even hoe of wat
|
||||
|
||||
Als er iemand van Roden (Dr) naar Overijssel (Hengelo) gaat.. Gaat om 2 krukkassen.
Alvast thnx!
|
|||
|
|||
ik ga zondag van nijmegen naar friesland (alberto)
broodfan is het iets groots? ik rijd zondag daar heen |
|
||||
|
||||
En ik ga zaterdag vanuit Noord Friesland naar Kerkrade. En weer terug natuurlijk.
|
||||
|
||||
U hebt PB.
|
||||
|
||||
A.s. woensdag rij ik naar Delft, zondag weer terug naar Groningen.
|
||||
|
||||
Quote:
Wie helpt Vincent een handje |
|
||||
|
||||
Ik rij morgenochtend Damwoude [Noord Friesland] - De Knipe/Heerenveen - Kalmthout [BE] - [via Antwerpen naar] Kerkrade en in de avond van Kerkrade terug naar Damwoude...
Dus als het enigzins op de route ligt, PM dan nog snel even.
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 26-02-2010 at 23:51. |
|
||||
|
||||
volgend weekend 6 en 7 maart, rijd ik zaterdags van doetinchem naar roosendaal (brabant), en zondags weer retour
wat kan ik meenemen of ophalen
|
||||
|
||||
Mensen
Voor dagelijks transport tussen omgeving eindhoven en sittard kun je me een pbtje sturen en rondom breda kunnen ook spullen naar uit zuiden gehaald worden. |
|
||||
|
||||
A.s. donderdag tuf ik weer naar Delft, kom vrijdagavond/zaterdag weer terug naar Groningen.
Iemand die wat heen of terug moet hebben?
|
||||
|
||||
Morgen nijkerk/zwolle dus mocht er iets in bijde omgevingen liggen pm maar.
|