|
||||
|
||||
Hajee en ragtops....
Hij maakt het altijd weer mooi zo Heel erg cool MR-G dashboard kastje! Ben erg benieuwd hoe de ragtop gaat worden... alleen die antenne he, wat is die lang!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
yeah, drop the baby!
nu mijne nog! |
|
||||
|
||||
En ???
|
||||
|
||||
vanwege een probleempje met de linkerspindel duurde het even, maar vandaag tussen de buien door, de vooras afgemaakt, en gelijk maar even gekeken hoe laag die wil op de laagste stand.. tja laag dus, krik vast zitten, blokjes onder de wielen en eraf rolen. nou ja rollen..
auto ligt nu met de bandenbak op straat.. da's weer iets te veel van het goeie. dus morgen maar even iets hoger afstellen.. tja, en nu de achterkant nog... geen porum zo.. voorkant staat op deze foto al hoger,(zie nummerplaat) zal doordat de achterkant wat zakt nog iets hoger komen, staat al een stuk beter. Last edited by hajee : 20-06-2009 at 20:30. |
|
||||
|
||||
beter Hajee!!!
|
|||
|
|||
ziet er weer goed uit zeg !!
gr. martijn
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! Zal super staan als de achterkant er ook op zit
|
||||
|
||||
staat super!! ben benieuwd naar het eindresultaat als de achterkant omlaag gaat. wat voor bandenmaat doe je achter?
die empi's staan ook wel erg mooi, ga zelf ook even kijken op european bug inn naar deze velgen voor de kever. diegene die die vooassen maakt, maakt hij ook voorassen voor kevers na '65?
|
||||
|
||||
die zijn zo te bestellen via paruzzi..
achtermaat is 165/80/15 geworden.. |
|
||||
|
||||
ik wilde graag weten of hij ook (4 inch) versmalde voorassen maakt voor na '65?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit HJ!
Last edited by Robstar : 21-06-2009 at 21:34. |
|
||||
|
||||
bedankt mensen,
hopelijk eind van de week de achterkant klaar.. eerst maar weer eens een paar dagen werken, niet dat ik daar hekel aan heb, maar er gaat altijd zo veel vrije tijd in zitten.. Last edited by hajee : 22-06-2009 at 07:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Levis, Normaal wel, maar op dit moment heb ik helemaal niets meer, (loopt altijd hard voordat alle meetings beginnen) geen pre 64 en geen post 64. Ik weet niet of je er haast mee hebt ??? stuur anders even een mail info@workingclass.nl of een PM @HJ : Ziet er net als altijd weer super uit........anders neem ik deze ook van je over als die klaar is Last edited by WorkingClass : 22-06-2009 at 09:24. |
|
||||
|
||||
aangezien de vakantie ertussen zat, nu pas een updatetje..
gaat nog iets verder zakken achter, want dit is alleen rechts lager.. morgen gaat linksachter.. |
|
||||
|
||||
kreeg vanmiddag ook nog bezoek van wat andere lowlifes..
Last edited by hajee : 24-07-2009 at 19:52. |
|
||||
|
||||
Blijft toch wel de shit he
|
||||
|
||||
Weer super H-J !!!
|