![]() |
|
||||
|
||||
![]() lol, voor een goed bod heb ik komend weekend weer eenzelfde exemplaar voor je in de aanbieding, zelfde leeftijd, motor, ook LX, minder km's, en zonder dakje, maar ook wit... Betere staat, minder roest(waar deze al erg weinig had voor zijn leeftijd)
![]() hoe snel gaan je funds? :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Geef ik je ook weer gelijk in Kevin..
![]() Maja ik ben nog student he... en dan kost het allemaal zoveel.. Bedoel van die tune lipjes ja.. dat het net wat lager lijkt allemaal. Misschien dat jij me kan zeggen waar ik ze het beste kan krijgen als je toch al donderdag gaat. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Kevin,
Op jouw site staat een geel/goude golf 4.. zoeits bedoel ik met lipjes ![]() Wat voor iets is dat en waar kan ik dat krijgen.. Groeten, Edwin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die Futura Gele is van een maat van me, de andere Kevin aka Befkev, inderdaad een hele aparte (TDI). :biggrin: De voorlip is volgens mij een Rieger en die achterlip is een canadese en is hier niet te krijgen :frown: Zo'n voorlip kost bij Rieger ongeveer 149 euro , dus zou je in essen er best wat vanaf kunnen tellen. trouwens een student en dan een Golf IV, dat kreeg ik niet voor elkaar... ![]() maar ik had toen een mooie Golf 2 diesel in retro/Syncro look :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bier is nie goe voor die jonguh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn funds schieten niet echt op, heb net een golf iv gekocht ![]() maarja wat is een redelijk bod voor zo'n jetta, heb geen idee... Ik zoek zo'n ding eigenlijk als project auto, misschien klaar maken voor LinnieTDI ![]() maar zoiets gaat het over een tijdje toch zeker worden, blokje verruilen voor eenzelfde 1.8 blok als in mijn mkIV (eventueel met turbo) ![]() Oohhh please god let me win the lottery |
|
|||
|
|||
![]() dat is idd een rieger frontlip, maar dat is een simpele gewone wete zeker dat je hem in essen voor heel wat minder kunt krijgen!!
hee kevintci je wint de lotterij niet want ik ga die winnen... kan ik verder gaan aan mijn projectje... want ik heb weer ideeen maar geen geld.. alleen donderdag effe kijken of ze xenon hebben |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@befkev. scheelt dat wij dan goede vrienden zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahah die was toch eigelik voor mij geweest, he kev? :p maarja dan moeten we nu opzoek naar een andere.... ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() ohoh gevaarlijk
vrouw achter het stuur ![]() levensgevaarlijk dat wordt een kapotte VW :frown: nie goed helemaal niet goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() trouwens een student en dan een Golf IV, dat kreeg ik niet voor elkaar...
Ja je moet je dat gewoon goed regelen he ![]() Ik heb geen vriendin.. misschien is het dat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed bod is 1150 euro... perfecte staat verder! (ga ik op zoek naar wat anders... ![]() Zit goed in de verf, dus scheelt je een spuitbeurt...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lol, ik wilde er een 1.8T blok uit een IV inleggen voor linnie, die rijdt beter dan wij 2 bij elkaar bef :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in essen geweest een setje mooie koplampen gekocht
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja idd ze zijn mooi..... maar was die doos nou echt zo zwaar???? lol ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha, mijn astma i.c.m. die lucht (benzine, rook, stank) de warmte, kon ik niet genoeg zuurstof opnemen om die doos te dragen ja :biggrin: Maar we mooi dat ik ze toch gekocht heb, ga er zo direct aan beginnen, moet alleen even uitvinden hoe die bumper eraf moet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is makkelijk zal het je effe uitleggen. in de wielkasten zitten schroeven deze loshalen!!! de grill moet ook los!! verder onder in je roosters in je bumper deze eruit halen voorzichtich hier zitten ook schroeven... snap je het een beetje??? of moet ik langskomen laat maar horen ben om 16.00 klaar kan dan wel effe voorbbij schieten... maarre dat met je astma enzo he wat een KUT smoes!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is af, als ik morgen iemand tegenkom met een fatsoenlijke digicam dan zal ik even foto's maken. |
|
||||
|
||||
![]() alvast een voorproefje ![]() Hier nog de nieuwe met folie ![]() Morgen meer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() euuuh... :o
|