|
||||
|
||||
Wat een gruwelijke golf 3 zeg!
Hij is en goede handen bij jou ... |
|
|||
|
|||
Mooie VR6 hoor! Ook wel mijn smaak zo. Op de embleempjes na... Kan je mij vertellen hoe ver hij is verlaagd?
Mvg |
|
||||
|
||||
Zou die embleempjes lekker laten zitten; het oog wil ook wat
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoever hij is verlaagd, de schroefset zat eronder toen ik hem kocht. Dus helaas kan ik daar niets van zeggen
|
||||
|
||||
tof dat er goed gezorgd wordt voor dit soort bijzondere volkswagens!!!!!
jammer dat ze er niet allemaal in zo'n staat bijstaan! echt een vette bak!!! Grtz |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je leuke reactie, het is altijd veel werk om het netjes en goed te maken, maar daar is het hobby voor. Ik stop er veel tijd en geld in en ben blij dat het gewardeerd wordt
Quote:
|
||||
|
||||
Goeie teunis wat een dik apparaat......!!!!
|
|||
|
|||
Mooie auto hoor, staat er goed bij.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
Hele nette VR.
De embleempjes erop is helaas niet zo'n suc6. Doet de auto een beetje "goedkoop" lijken. Van die action emblemen waarvan iedereen met een panda denkt dat er nu een v12 in de panda ligt |
|
||||
|
||||
K ben het met Domi eens,
echt onwijs knappe VR. Die emblemen van abt zijn ietwat aan de grote kant... mvg Mike |
|
||||
|
||||
echt een dikke vr6 heb je. ga zo door
ook heel mooi die parabolen eronder |
|
||||
|
||||
Glimmen alleen niet zo als die van jou ;( Maar goed ik heb niet zoveel te poetsen zo.
Quote: