|
||||
|
||||
Nice.....
|
||||
|
||||
mooi zo... kun je lekker vroem6-en in nederland mooie auto
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, nu snel die velgen eronder vandaan want die zijn echt te erg
|
||||
|
||||
@Sanderz: ik ben ermee bezig, deze wielen vind ik ook 3x niks
Gisteren zijn mijn adapters aangekomen om van 5x100 naar 5x112 te gaan. Ik wilde eigenlijk rondom 15mm hebben maar ze hadden maar 1 setje op voorraad. Omdat de levertijden lang zijn en de Vr6 klaar moet zijn voor Wörthersee heb ik gekozen voor een setje 15mm en een setje 25mm. De 25mm adapters worden nu afgedraaid omdat ik anders uitkom op een ET waarde van -1, en dat is net iets te breed Ook is de spuiter gister langsgeweest om het spatbord te bekijken, over 2 weken wordt de wagen (spatbord) gespoten. Gister heb ik ook maar even mijn US achterlichten omgezet van de 16v naar de Vr6...
|
||||
|
||||
Om een idee te krijgen hoe de wielen gaan uitzien straks:
Helaas alleen foto's van de vooras. Dit is 8x16 inch ET 9 (icm adapters)...
|
||||
|
||||
Affentittengeil!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hoe heb je de ABT's op de 16v gekregen?
Ziet er goed uit!! Wat was je kwijt voor die adapters?
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon los zonder de bouten aan te draaien Zo krijg je tenminste een beeld van de velg incl. verlaging... Voor de adapters was ik 200 euro kwijt, wel nieuw he...
|
||||
|
||||
mooi man
|
||||
|
||||
Geilllllllllllllllllllllll
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat ze goedgekeurd zijn
Heb net mijn adapters teruggekregen deze zijn afgedraaid naar 20mm, gelijk maar even gepast: Vandaag heb ik ook een setje banden besteld, Dunlop SP9000 in de maten 195/40/16 voor een beetje stretch
|
||||
|
||||
10 points!!
|
||||
|
||||
Superwiel, wordt een hele dikke corrie.......plat en breed!!!! lekker swa
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Vandaag de in hardheid verstelbare Weitecs gemonteerd:
Ook heb ik vandaag een ander setje velgen via Ebay gekocht, dus nu ben ik erover aan het denken om de ABT/Speedline velgen weg te doen
|
||||
|
||||
Dan ben je zeker weten een gek..
Gr Ronnie ps verlaging is laag zat hoor..
|
||||
|
||||
Ójéé
|
||||
|
||||
die velgen gaan echt super staan....
|
|
||||
|
||||
ABT's staan echt GEWELDIG! Dan moet je wel met een heel mooi setje komen van ebay om dat te overtreffen hoor
|
||||
|
||||
Ik weet dat de ABT's geweldig staan, maar op de 16V passte alles prima.
Maar de Vr6 heeft een 1,5 cm bredere vooras, dus dan steken ze zo uit voor: Op de vooras staken ze ongeveer 2 a 2.5 cm uit de kasten. Dan zou ik de adapters minimaal 0,5 cm moeten afdraaien en dan zou ik nog maar 1 cm adapters overhouden. Met zicht op de veiligheid doe ik dit liever niet Dus nu heb ik volgend setje gekocht... Dit setje had ik eerst zogoed als gekocht voor de 16V maar dit was steek 4x100... Gister kwam ik toevallig een setje in 5x112 tegen met een ET waarde van 32 (liggen dus 1cm verder naar binnen dan de ABT's) dit vond ik een betere oplossing De velgen moeten wel nog eerst gepolijst en gespoten worden voor Wörthersee