|
||||
|
||||
wat een laswerk zit hieraan, keep up the good work. ziet er goed uit
|
||||
|
||||
het hele topic even gelezen,had um gemist
diep respect voor je werk man,supernetjes
|
||||
|
||||
man man wat ben jij goed bezig! succes!
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Dat motiveert! |
|
||||
|
||||
tjemig, oefening baart kunst zegt men, maar jij bent het stadium oefenen inmiddels al wel voorbij
|
||||
|
||||
Andere kant zit er in
Dit kwam er uit: Binnenkort meer! Eerst even nieuwe bumpersteunen bestellen |
|
||||
|
||||
Wow! Erg gaaf hoor... en ook veel werk!
|
|
||||
|
||||
Mijn kever heeft een nieuwe achterkant
Baja style Begint weer op een kever te lijken
|
||||
|
||||
goed bezig kerel!
Even volhouden nu! |
|
||||
|
||||
zo wat een project,
diep respect om zon body aan te pakken hij Was wel erg ver heen maar wat een vooruitgang succes ermee |
|
||||
|
||||
dit blijf ik volgen..!!
echt respect voor het vele werk..!!
|
||||
|
||||
Wow! Mooi project, enne Goed bezig. Ik vind je laswerk echt top!
(En ook nog in de buurt)
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Klinkt alsof je weet hoe het voelt, om in dit stadium van een project te zitten Quote:
Hij is erg verrot idd... Doordat hij in het verleden een keer een aanrijding heeft gehad aan de achterkant, moest ik ook de gehele bumpersteun van onder tot boven vervangen. Kost allemaal net even wat meer moeite maar we komen er wel Quote:
Thanks Quote:
Baflo is idd vlakbij Leuk dat je het leest. Als je eens op een avond langs wil komen (omdat je toch in de buurt woont ) moet je maar even een PB sturen Altijd leuk
|
||||
|
||||
Update:
Achterkant is bijna klaar. Heb de hoekjes er in gelast, bumpersteunen afgelast en achterpaneel er in gelast En ik heb de spatbordranden gefixt 8) Wilde eerst het oude achterpaneel weer gebruiken. Maar dit was toch te veel werk en zat te veel rottigheid aan :| Heb maar een nieuwe gekocht en ik moet zeggen dat het best degelijke kwaliteit is van IGP. Beter dan die zooi van klokkerholm :? Notched springplates 8) Laag zal die :twisted: Nieuw deurscharnier Komt van de donor af 8)
|
||||
|
||||
Zeer proper werk.
blijt een leuk topic om te volgen!
|
||||
|
||||
klokkerholm of IGP, is allebei niet veel....die dutch orange delen zijn iets duurder maar volgens mij wel veel beter qua materiaal en pasvorm.
Verder goed bezig uiteraard! Ziet er al weer gezond uit.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. Maar je hebt geen rear apron's van dutch orange Ik heb wel met delen van dutch orange gewerkt (bevestiging bij de onderkant deurscharnier) en die hebben idd een betere pasvorm en het staal is wat dikker. Bedankt
|
||||
|
||||
Even een update van mijn nieuwe aanwinst
Weer eens wat anders dan plaatwerk 8) Enjoy 8) 25hp pr0n :mrgreen: Wat ik dus heb gekocht, is een 25pk industriemotor. Hij is geboren in 1953 en heeft dienst gedaan als brandweerpomp motor. Hij is stoffig van het stilstaan en niks doen. Aan dit blokje mankeert echt helemaal niks. Vliegwiel is als nieuw....het koppelings vlak is nooit gebruikt Heb er wel 620km voor gereden maar dat was het meer dan waard! In mijn kever hoort een 30pk motor. Maar toen ik vanmorgen in de auto stapte richting limburg, was ik ook niet in de veronderstelling dat ik een 25pk industriemotor had gekocht. Bij nadere inspectie bij thuiskomst (ding direct gestript om te cleanen), kwam ik (en johan/jhilverda) er achter dat het om een blok ging wat in 1953 was gebouwd en dat het wat verschillen had qua cilinderinhoud 1132cc vs. 1192cc van een 30pk motor. Toch alleen maar vetter/exclusiever zo'n 25pk blok 8) Mijn 30pk revisie krijgt dus even pauze met afbouwen. Er gaat nog een hoop geld in zitten namelijk :| (cilinders+zuigers etc.) 8)
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties!
Vooruitgang Laswerk aan de voorkant is klaar Overzichtje van ons nette werkhokje: Meer foto's: http://www.flickr.com/photos/38978162@N04/
|
|||
|
|||
toch tof dat blokje is idd weer eens wat anders..
|