|
||||
|
||||
ok, ik loop het rijtje ff na. als er nog problemen zijn contact ik je even.
bedankt |
|
|||
|
|||
stotteren en inhouden had ik ook. Kijk even of je carb niet overstroomt door een niet afsluitende flotter. mijne verzoop gewoon
|
|
||||
|
||||
carb vlotter, tank vlotter? tank vlotter is alleen voor brandstof niveau?
|
|
||||
|
||||
carburateurvlotter. Filterdeksel er af, en dan in de carburateur kijken. Als je brandstof ziet stromen, gaat er iets mis.
Maar als je filter erg smerig is, zou ik eerst daar gaan zoeken.
|
||||
|
||||
panne vandaag, na elke 100 meter afslaan. ANWB, je beste vriend, erbij. Compressor op de slang naar achteren. Eerst kwam er niets, daarna een doffe plof ofzo en een scheut peut uit de vulpijp. Propje meuk ergens?
Meteen door naar de dealert gegaan voor eea aan vers spul. Neemt niet weg dat de carb er eens aan moet geloven. |
|
||||
|
||||
aansteker uit golf 4 van '98 past wonderlijk schoon.
|
|
||||
|
||||
brandstof slangen, filtertje enzo ff vervangen en vlotter met aanzuigbuisje opgeschoond, zat wel bende in de tank zeg.
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel logisch.... de 12V aansluiting is eigenlijk al jaren hetzelfde.
VWB de tank, bij mij zit er een nieuwe tank/ vulbuis en toevoerslangen onder.... waarschijnlijk was het ea na de stillegging niet meer te redden? Ik hoop dat je verder geen problemen meer hebt met je tank/ systeem. Jan
|
||||
|
||||
nu ff de Hella nebelscheinwerfer er tegen aan gooien en laten opereren via mistlampschakelaar in dash. Eens zien of me dat lukt.
|
|
||||
|
||||
done, gaat te snel dit, straks moet weer een auto bij.....
|
|
||||
|
||||
Schroefset besteld: al 4 weken onderweg. Net setje ATS cup besteld 7j x 15"
weliswaar niet met de platste banden (195/45/15), kep flinke drempels in mn straat dus kan niet super laag gaan. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
not available yet
|
|
||||
|
||||
Nette Jetta! Zeker ook een mooie kleur en goed bijpassend interieur
Ben benieuwd wat je er van gaat maken. |
|
||||
|
||||
Kunnen mooi naast elkaar staan @ Burgum als je daar heengaat
|
||||
|
||||
ATS-sen ff gescoord gisteren. Staan hem leuk zal ff plaatje schieten.
Wat heb ik uitgekeken naar het moment van aanlopende achterwielen zeg, begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. Nu nog stukkie omlaag....dat schiet alleen niet zo op. |
|
||||
|
||||
heeft even geduurd maar tis binnen:
|
|
||||
|
||||
mja, zo moet het worden dus. Misschien voor ietsie lager nog, achter rust ie al bijna op de spatbordrand
|
|
||||
|
||||
Mooi man.....
Wielen staan erg vet....