|
||||
|
||||
ik ben morgen vrij dus dan ga ik foto's maken.
en martijn bedankt, ik zal het eens navragen aan rick waar die spuiter precies zit en inderdaad misschien die spuiter die jou kever heeft gespoten. |
|
||||
|
||||
hier een aantal foto's van mijn nieuwe aanwinst!!!
en ff indruk te krijgen hoe nieuw het blokje er nog uitziet: en dan de kofferruimte met een chrome beschermstrip Nu nog verlagen d.m.v schroefset en 18inchers eronder, ook moeten de bumpers een keertje een likje verf hebben. wat vinden jullie van dat de onderlippen wordt meegespoten? gr tim |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Puike kar Tim, ziet er echt netjes uit!
Ik zou de onderlip zwart houden zoals ik je gisteren al zei.. breekt het geheel wat meer, 't is anders zo eentoning grijs. Gewoon mooi laag met 18 of 19 inch en dat is af!
|
||||
|
||||
Agree... voorste wel even vervangen voor een V6 exemplaar, kost je de kop niet en staat meteen een stuk dikker!
|
||||
|
||||
golfje ziet er ook nog netjes uit jeewee!!!en dan die km-stand voor een golf
en met v6 bedoel je de stabilisatorstangen? en micha ik heb ook nog geen bora kunnen vinden met alles meegespoten dus weet ook niet of het staat maar misschien heb je wel gelijk. gr |
|
||||
|
||||
zo vind ik hem ook wel gruwelijk ,niks aparts maar gewoon netjes, weet niet van wie deze zijn maar stonden op internet!! hebben ook een andere lip onder zitten.
vind originele lip mooier. |
|
|||
|
|||
Hele mooi bora, succes ermee !
Die rsen staat super !
|
||||
|
||||
Super! Die bovenste is 18inch en de onderste 19inch denk ik..
Op die 18ers ga je wel een stuk lager zo op de foto's te zien.
|
||||
|
||||
Ik dacht eerder 17inch op de bovenste foto en 18 op de onderste!
Weet niet zeker! |
|
|||
|
|||
Super nette auto man, onderlippen moet je echt NIET laten spuiten, krijg je echt een overdone look van! Ik zeg: zwart dak, zwarte spiegels, schroefsetje, 18 of 19 inchers, en donkere koplampen (zoals die op de 1e foto) en je bent het mannetje! Succes ermee!
|
|
||||
|
||||
Mooi meegespoten v6 lip kan de auto geen kwaad hoor vind ik.
|
|||
|
|||
V6 spoiler lijkt stukken mooier
was ook het eerste wat ik toen op mijn Golf 4 heb veranderd en eigenlijk ben ik het wel met split eens om dit nu een garage vondst te noemen ..... oke leuke auto wijnig Km . maar hier zijn er zo veel van bora grijs 1,6 ..... Last edited by Alberto : 11-04-2009 at 17:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
voor die prijs ook?? denk inderdaad dat ik onderlippen zwart laat!! en misschien v6 lip. weet nog niet welke velgen maar 18 inch lijkt me mooie maat. |
|
||||
|
||||
mooie wagen man, en laat je niet van de wijs maken..voor 4000 een bora in nieuwstaat met deze kmstand..puik werk dacht ik zo.
Ik zou als ik jouw was gaan voor v6 achterlipje, onder achterbumper..staat wel lekker ruig als je ooit ander eindpijpje onder gooit. En verder lekker je eigen gang gaan. Mooie bak man
|
|||
|
|||
Bovenste is 17" auto heeft nu een "stance to die 4!"
|
|
|||
|
|||
prijs is niet verkeerd dat is zeker
V6 voor in zwart is het ding voor z'n auto ook leuk is een achter onder strip van 1 met parkeer hulp sensors er in die zijn veel mooier van vorm dan standaard ook leuk is dorpels van een GTI edition dan laag en dikke wielen , top 17 inch is te klein voor z'n auto die fout heb ik toen gemaakt bij de GTI minimaal 18" raak je makkelijk kwijt |
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad waar, die zitten qua vorm tussen de standaard versie en de V6 versie in en zijn eigenlijk precies goed!
|
||||
|
||||
is auto van collega
|
||||
|
||||
ziet er wel super strak uit maar denk toch dat ik de onderlippen zwart laat is toch mooier
|