|
||||
|
||||
Quote:
Meneer is toch niet op zijn pikkie getrapt mag ik hopen ? Zelf ben je altijd zo scherp als een scheermes en erg ongenuanceerd in je reacties naar anderen.Nu meld iemand met goede bedoelingen dit en je reageerd gelijk zo. En zoals je zelf als zegt : jij bent er blij mee dat is toch het enige wat belangrijk is. Is gewoon een mooie golf zo op de foto's te zien en nog met een g60 erin dus WTF. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee joh, Zo bedoel ik het niet. Vind het ook niet erg dat hij het zegt. Maar ENORM was wat overdreven. Ik weet inmiddels van Hugo wat er allemaal is gespoten. Scheelt mij weer werk. |
|
||||
|
||||
Helder
|
|
||||
|
||||
Mooie schadebak
hoeveel weegt zo'n Golfje 1 minder tov de Golf2 G60? Zal toch al gauw 150kg zijn Bommetje op wielen.
|
|||
|
|||
Quote:
Haha. Golf 2 g60 is 1032KG Golf 1 GTI is 838KG 194KG verschil. Zonder dat ik erin zit |
|
||||
|
||||
Quote:
dan is het maar 80kg verschil |
|
|||
|
|||
Quote:
89KG |
|
|||
|
|||
Zojuist even de Golf 2 G60 klaar gemaakt voor vertrek. Morgenmiddag haal ik de type 1 G60 op met de passat GT en een ambu erachter. Bij ons thuis stapt Folkert in de MK2 G60 en breng ik de ambu weer naar Folkert terug.
Dan het weekend maar eens even kijken hoe ik alles ga aanpakken. |
|
|||
|
|||
hey domi als je nog aandrijfassen nodig bent met 100mm homokineten. dan kan ik je hier wel aan helpen! vr gr stefan
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wissel jij sneller van auto dan menigeen van onderbroek Wel een mooi ding zo te zien! Lijkt me ook wel wat, een g60 in een golf 1. Succes ermee.
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
Quote:
kan ik me maar moeilijk voorstellen, schade door zulke kleine chocoladekorreltjes...;-) @topic-starter: mooie GTI, breng je deze ook ooit weer 'ns net zoals je bij de Pirelli hebt gedaan, terug van 'n niet originele motor naar origineel? (Toen van 16 klepper weer naar DX, nu van G60 weer naar EG dus)
|
|||
|
|||
Quote:
Het was van DX naar 16V(golf2) naar 16V(scirocco) naar niks Nou, ik denk niet dat de G60 eruit gaat Of hij moet in de soep lopen (dan komt er gewoon weer een G60 in ) Uiterlijk verander ik weinig. Ik vind de Citi golf 1 achterlampen wel heel mooi. helaas zijn ze er al uit. En qua wielen zit ik te denken aan Schmidt modern line 16inch. Maar dat is voor later. Eerst maar even andere dingen doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Jeroen Rison heeft die Citi lampen wel te koop dacht ik. Ik heb ze er ook in. Gekocht in ZuidAfrika het is even een stukje fietsen, maar het staat wel mooi. En met E-Keur dus geen APK gezeur. (al heb ik daar nooit last van) Golf 1 en G60 combinatie om te blijven sleutelen.... |
|
|||
|
|||
Quote:
AMEN!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
de citi golf lampen staan op ebay voor rond de 150 euro tot 250 euro. Jeroen Rison heeft ze wel liggen. Heb er zelf ook nog een zetje liggen op reserveer. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
wie kaatst kan de bal verwachten leuke golf 1 . Last edited by Alberto : 03-04-2009 at 11:44. |
|
||||
|
||||
En benzine verbruik schrik je dadelijk ook el een beetje van net een beetje meer dan de MkII
En hij is niet stil op lange stukken Want geloof dat de goede bak er niet achter zit zover ik weet. Maar altijd leuk een MKI G60 ideale combo.
|
|||
|
|||
@gerard,
Andere bak wordt al geregeld Er zit idd nog de gewone korte GTI bak achter. @Alberto, Last edited by Domi : 03-04-2009 at 12:32. |
|
|||
|
|||
De Golf 1 G60 staat inmiddels in het sleutelhokje.
Foto,s in de begin post (pag 1 dus ) Last edited by Domi : 03-04-2009 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan te weten dat ik die lampen nieuw kocht in ZA voor 20gulden Nu kun je ze nog steeds kopen in ZA voor heeel veel minder. Vragen ze echt 150Euro |