|
|||
|
|||
heb wel intresse denk ik je hebt pm
|
|
|||
|
|||
mmm nog geen reactie!
|
|
|||
|
|||
@ blom reageer dan niet, als je daarna niks meer van je laat horen,
|
|
|||
|
|||
weinig animo voor dit spul, naja iedereen past wel op met geld uitgeven deze tijd, denk ik. wat ook wel begrijpelijk is!
|
|
|||
|
|||
en uppie maar weer
|
|
|||
|
|||
In een hoekje zetten en over een paar jaar verder gaan.
Waar vind je nog een 78ér GTI casco. |
|
|||
|
|||
ja das wel zo domi 78 gti casco zie je niet veel meer, helaas ontbreekt de tijd om em aankomend jaar weer in de benen te zetten. maar mocht ie niet verkocht worden, dan maak ik em zeker weten klaar, want de casco is bijna bikkelhard heel weinig verrot!
NOG 1 POGING 1000 EURO VOOR DE CASCO MET PLAATWERK ENZOVOORTS. mocht ie binne aanzienlijke tijd niet verkocht zijn dan begin ik er gewoon weer aan, als ik is een uurtje over heb. |
|
|||
|
|||
en uppie voor deze mooie avond.
|
|
|||
|
|||
zo de motor is verkocht!! nu nog de carosserie! carosserie mag ook wel in delen als er genoeg intresse voor stukken plaatwerk enzovoorts is!
|
|
||||
|
||||
Het is eigenlijk TE zonde om dit ding in stukken te hakken. Als ik de plaats had had ik hem al opgehaald, maar heb mijn handen al vol aan mijn eigen projectje...
Ik kan overigens wel wat plaatwerk gebruiken. Spatborden, achterklep, deuren enz. maar ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat je de carosserie in stukken gaat zagen. Dus ik zeg, gewoon bewaren en bij deze een uppie. |
|
|||
|
|||
Tinted ramen
Best verkoper,
Wat is de prijs voor de groen getinte ramen? Waar kunnen ze worden opgehaald? Groetjes Robert |
|
|||
|
|||
@ audilimburg mail mij ff wat je precies allemaal wilt hebben kep namelijk al meer mensen voor meerdere dingen. dus als ik mijn geld weer kan beuren in onderdelen gaat de zaag er in hoe zonde het ook is! gaat me dan ook wel aan het hard ben namelijk een echte golf1 liefhebber. maarja soms moet je wat.
|
|
||||
|
||||
Stefan, ik begrijp dat als je geen andere opties hebt dat de zaag er dan in gaat. En als ik hem niet koop heb ik ook geen recht van spreken, maar het blijft toch zonde
Je hebt PB over het plaatwerk. |
|
||||
|
||||
Zitten er papieren bij de auto?
|
|||
|
|||
ja zekers is een orginele 78er gti, kenteken is helemaal compleet. en ook geen duplicaat code dus das altijd mooi, hou zelf namelijk niet zo van een 1tje op mijn kenteken
|
|
|||
|
|||
ff in het zicht voor de zaterdag!!
|
|
|||
|
|||
up voor de zondag en gelijk prijs aanpassing 650 euro zonder het glaswerk.
|
|
|||
|
|||
ff in het zicht!
|
|
|||
|
|||
is de body nog heel?? en voor welk pryssie mag ie weg?
gr fuzzke |
|
|||
|
|||
de body heeft klein laswerk nodig zoals ik al aangaf in het begin van dit topic. maar das niks spannends, al het plaatwerk zit er bij ook de drie stukjes plaatwerk die er nog in moeten. voor de rest is ie keihard! prijs 650 euro maar kom eens langs dan komen we er vast en zeker wel uit!
|