|
||||
|
||||
Quote:
tof dat je de weg naat het volksforum gevonden hebt! persoonlijk erg gave auto! dakrek nice!
|
|||
|
|||
Quote:
Check je mail maar carnal!!!! Tot nu toe:[IMG] [/IMG] VW Treffen Trier: 10-05-2009 (super meeting) VW Fanatic Asten: 21-06-2009 MIVW 11 of 12-07-09 En natuurlijk, VAG Fest Boom 14 t/m 16-08-2009!!!! |
|
||||
|
||||
Is dat Trier daar bij Luxemburg?
Zo ja dan denk ik dat ik daar wel heen ga kan ik misschien een kleine vakantie van maken..is ook niet zo heel erg ver namenlijk. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 17-03-2009 at 22:09. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, ligt daar in de beurt. Bij Bittburg.... Super relaxe omgeving daar en een echte duitse meeting Ongeveer vanaf heerlen een dik anderhalf uur rijen. Vorig jaar was echt super aanrader |
|
||||
|
||||
Was zeker een gezellige meeting vond ik en ook leuke auto's gezien
Zelf stond ik er met de rode corrado alleen helaas geen foto's van gemaakt zie ik vanaf volgende week op audi a8 velgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Whaha, dus je wilt mijn velgen kopen Jij was daar met de bordeauxrode G60 neem ik aan?
|
||||
|
||||
Quote:
Overdrijven is ook een kunst zeg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik noem dit geen overdrijven hoor, denk dat dit gewoon de waarheid is en soms kan die best hard zijn. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
amen. |
|
||||
|
||||
Ik vind het overdreven.
Temeer omdat 90% van de aanwezigen enthousiast stond te kijken toen de Golfjes voorbij kwamen. |
|
||||
|
||||
daar ben ik nou niet zo zeker van ik hoorde niet veel goede reacties namelijk.
en ik vind het ook niet eens stoer om zoiets te doen. dat moet je eens op een treffen doen, en dat een paar keer achter elkaar dan is het voor 90% kans: gelijk richting huis. en er zijn ook mensen die een verantwoording`s gevoel hebben ook mede omdat er een meeting in de planning is die waarschijnlijk daar woord gehouden, en dit is geen visite kaartje voor de organisatie die de meeting gaat organiseren.. |
|
||||
|
||||
ik vond de patsers in de golfjes 3 maar een beetje zielig
stoerdoenerij en was nergens voor nodig dit doe je op een afgezet stuk waar het gecontroleerd kan en veilig is |
|
||||
|
||||
Quote:
ook voor jou AMEN.. |
|
||||
|
||||
Dank u voor de backup..heren.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
graag gedaan dude.
even voor de duidelijkheid de reden dat iedereen stond te kijken was niet enthousiast zoals werd beschreven hierboven maar nee schuddend maar dat is deze persoon misschien niet opgevallen ;-) |
|
||||
|
||||
nou van mijn kant ik vond het wel top. nu zag je eens wat dat ding teweeg brengt en daarbij had niemand er last van. en ik moet zeggen aan onze kant vond iedereen het wel leuk.
en nog even een foto plaatsen die we nog misten dan kan het zijn dat je hem pas hebt ik heb hem volgens mij nog op marktplaats zien staan. heb zelf ook een corrado als winterauto je heb hem meschien al eens zien rijden in de buurt van heerlen. |
|
||||
|
||||
Quote:
De reacties die ik hoorde waren overwegend positief. Wellicht omringd door wat mensen die wat meer interesse hebben in het motorische verhaal? Overigens suggereer ik nergens dat ik het stoer vind wat er gedaan werd. Vermeld alleen maar even dat ik die uitlating dat veel lui daardoor naar huis gingen een beetje erg overdreven vind. Verder blijft het een meet en greet waarbij geen reglement wordt overhandigd bij entree en ben ik benieuwd hoe ver dat verantwoordingsgevoel dan nu werkelijk reikt. Wie gaat er daadwerkelijk zeggen dat de meet&greet en het gedrag van de bezoekers onder zijn of haar verantwoordelijkheid valt? Ik denk niemand. Uiteindelijk is het de bedoeling dat iedereen met gezond verstand handelt en dat dergelijke acties op een meeting niet gepast zijn ben ik het volledig mee eens. |
|
||||
|
||||
Aangezien ik zelf al geruime tijd aan het denken ben om een leuke goed geregelde Meet and Greet te houden daar op de parkeerplaats bij het Fortuna stadion.
(Wat trouwens al kenbaar gemaakt is op het forum hier.) En als er dan verantwoording voor genomen moet worden dan ben "ik" diegene die die dan zal moeten nemen. Ook zal er wel een regelement komen, ja een regelement voor een meet and greet klinkt stom maar ik heb geen zin in slippende en hard rijden de personen, die door sommige als leuk en stoer worden beschouwd maar meestal in mijn ogen toch als lastig en jammer worden gevonden (dwz voor het materiaal en voor de gezelligheid, ik zelf vind een politieagent niet gezellig.) Ik denk zelfs dat de meeste het niet er vinden zo`n regelement en er toch gewoon naartoe zullen komen. Maar laten we eerst maar eens kijken welke datum het gaat worden. Vriendelijke groeten Ronnie
|
||||
|
||||
Zo'n reglement zal zeker niet als lastig ervaren worden. Tenslotte geldt dat bijna op elke meeting wel. Dat jij dan de verantwoording neemt over de meeting binnenkort is niet meer dan normaal, en dan stelt je ook in de positie om mensen aan te spreken op hun gedrag.
Afgelopen zondag waren er in principe geen regels, en denk ik ook niet dat iemand de verantwoording had genomen over de M&G en het gebeuren eromheen... Anyway, hoop gezeur om 3 VR6jes die 1 keertje langsreden zonder verder echt gevaarlijke situaties te veroorzaken of te zorgen voor politie. Laten we het erop houden dat Ronnie niet wilt dat het op zijn meeting ook gebeuren gaat. |
|
||||
|
||||
Precies, einde discussie