|
||||
|
||||
hoort verdomme gewoon op maandag te zijn
ik ben er niet
|
||||
|
||||
oh das mooi dirk ik hoor het wel als jullie een locatie gevonden hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Robske, locatie bekend, mail naar je verstuurd. |
|
||||
|
||||
er gaat geen enkele bekende. eigenlijk moet de traditie niet worden verbroken dat ik al vanaf de eerste retro mania ben geweest...
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook, en ik ken je toch ook ?
|
|
||||
|
||||
En anders maak je maar nieuwe vriendjes daar...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
kan ik ergens onderweg aansluiten? ik kom van Doetinchem, kan via a50 's Hertogenbosch of via a15 naar Breda. dat maakt niet zo veel uit kwa tijd
|
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet exact hoelaat ik vertrek, zal rond 09;00 zijn misschien rijdt miklo ook mee op ..
|
|
||||
|
||||
Iemand die wat meer weet over de wegwerkzaamheden opweg naar Antwerpen eigenlijk?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ze melden net nog dat er file staat op de e19, Is nog voor antwerpen. maar het lijkt mij dat in het weekend de file niet erg lang zal zijn.
|
|
|||
|
|||
ik rijd morgen vanuit cuijk aan.
rijd rond half 10 aan gr
|
||||
|
||||
Quote:
Voorbij grensovergang Hazeldonk in de richting van Antwerpen is het erg smal door wegwerkzaamheden en daar staat ook met enige regelmaat file. Terug is niet zo'n probleem aangezien daar nog wel gewoon twee rijstroken beschikbaar zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb er sin an! Zie jullie morgen
|
||||
|
||||
Quote:
Zal wel meevallen op de heenweg. Denk niet dat het dan zo heel druk is om dat tijdstip
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk ook niet dat wij vanaf ons verzamelpunt daarlangs komen.... Maar vorige week zondag stond er vanaf 10:00 uur een enorme file! |
|
||||
|
||||
pff vanaf 10 uur al?? das vroeg voor een zondag..
kwam misschien door het lekkere weer? ik vertrek zo rond kwart voor 11, we zullen zien.....