|
||||
|
||||
Quote:
Voor het uitlijnen met de witte jetta
|
|||
|
|||
Rinze dûke drukker van af 9 uur
1. Jurjen (deukjes ovb) VF 2 Rallyegolf20vt (deukjes) VF 3. Ritske (paar deukjes die er wel uit mogen) VF 4. Johan (deukjes ) VF 5. Wytze (ovb) VF 6. loadone VF 7. roodkapje (ovb) CF 8. Draco (mk3) CF 9. jeewee VF 2x 10. Beetlefreak uitlijnen 1. Alberto , jetta 2 .....8:30 uur 2. Wytze , jetta 2 ......9:15 uur 3. marco , golf 2 ........10:00 uur 4. einser20vturbo (VF) G60 ..10:45 uur 5. siepgti1978, golf 1 ..........11:30 uur 6. Abigail (35i) passat..........13:00 uur 7. Zeend , 1970 kever..........13:45 uur voorlopige line up voor het uitlijnen .. tijd onder voorbehoud reserve siep wokkel (ovb) VF Frd (ovb) VF VF = Volksforum VW = VW forum CF = Cabrio Forum Het uitlijn programma is VOL de betrokken mensen krijgen nog een tijd door gemaild van mij uit deuken zonder te spuiten is nog wel plek kijkje in de keuken van Lammert vd meulen is natuurlijk altijd leuk dus komt allen Last edited by Alberto : 18-04-2009 at 07:05. |
|
|||
|
|||
nog even in de kijker voor de meeting ....en Rinse de uit deuker natuurlijk
de Volksforum uit lijnen & uitdeuken zonder te spuiten dag regionoord |
|
||||
|
||||
die deuken dokter is die een beetje goed, waar komt die vandaan alberto..
heb klein deukje in het dak, maar dan moet de hemel los lijkt mij, of doet ie dat met een zuignapje? groet marten
|
|||
|
|||
Quote:
Rinze komt uit Rinsumageest dûkendokter is zijn conculega . mijn fout Rinze is wel goed , denk dat hij het met zuignapje zal doen , al ben ik geen deuken dokter natuurlijk ik zou zeggen rijd ff langs , |
|
||||
|
||||
Ze doen het tegenwoordig ook met een soort lijm systeem ,dat hebben we bij ons op de zaak nu ook ,werkt ook wel goed ,en beschadigd de lak ook niet !
Denk ook wel dat hij daar al mee werkt .
|
|||
|
|||
denk het ook, want de man gaat ook met de tijd mee
dus heb je een deukje , kom even langs voor meer info of even kijken hoe Lammert zijn werk doet , wat uitlijnen nu eigenlijk is of natuurlijk gewoon voor de gezelligheid |
|
|||
|
|||
Kan er helaas niet bij zijn
Kan geen vrij krijgen
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zeg ik ....GAMMA |
|
|||
|
|||
Quote:
1 groot feest
|
|||
|
|||
*kuch*
|
|
||||
|
||||
Zet mij er maar bij met de kever voor het uitdeuken.
Zitten wel een paar kleine plekjes in die het proberen waard zijn
|
|||
|
|||
Rinze dûke drukker van af 9 uur
1. Jurjen (deukjes ovb) VF 2 Rallyegolf20vt (deukjes) VF 3. Ritske (paar deukjes die er wel uit mogen) VF 4. Johan (deukjes ) VF 5. Wytze (ovb) VF 6. loadone VF 7. roodkapje (ovb) CF 8. Draco (mk3) CF 9. jeewee VF 2x 10. Beetlefreak uitlijnen 1. Alberto , jetta 2 .....8:30 uur 2. Wytze , jetta 2 ......9:15 uur 3. marco , golf 2 ........10:00 uur 4. einser20vturbo (VF) G60 ..10:45 uur 5. siepgti1978, golf 1 ..........11:30 uur 6. Abigail (35i) passat..........13:00 uur 7. Zeend , 1970 kever..........13:45 uur Tijd voor uit lijnen staat achter de naam. graag op tijd aanwezig zijn reserve siep wokkel (ovb) VF Frd (ovb) VF |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik tegen die tijd geen VW meer heb...
Cancel wat mij betreft dus.
|
||||
|
||||
Ik ben er al geweest, omdat mijn wielen er wel heel krom onder stonden na montage schroefset :P
Kan dus van de lijst af, kom wel ff kijkje nemen denk. gr
|
|||
|
|||
geen probleem je stond al op reserve
volgende week is het al zo ver .... ook kijkers zijn welkom natuurlijk ...gewoon ff gezellig de straat vol met VAG auto's stampen daar in Dokkum |
|
|||
|
|||
uitlijnen
1. Alberto , jetta 2 .....8:30 uur 2. Wytze , jetta 2 ......9:15 uur 3. marco , golf 2 ........10:00 uur 4. einser20vturbo (VF) G60 ..10:45 uur 5. siepgti1978, golf 1 ..........11:30 uur 6. Abigail (35i) passat..........13:00 uur 7. Zeend , 1970 kever..........13:45 uur Tijd voor uit lijnen staat achter de naam. graag op tijd aanwezig zijn uitdeukers ook graag op tijd zo dat rinse op tijd kan beginnen met de Hobby |
|
||||
|
||||
Spuit 11 geeft ook nog even modder: als er een uitlijner uitvalt vul ik die plaats graag op! Ben al bij Euromaster (tijdsnood) geweest maar nothing beats the real thing...
|
|||
|
|||
Quote:
is over te praten we zien u wel even zaterdag , krijgt u wel even tekst en uitleg |
|
||||
|
||||
Helemaal super! Kom zeker even langs.