|
||||
|
||||
maar goed ben vandaag ff bezig geweest met de vento
oa de dashboardkast ingebouwd en chromen deuropeners,tdi pijpjes,en elek motoren in gebouwd en gepruts van de eerdere eigenaar op gelost :help: en hier de foto's : voor: na: voor: na: en de tdi pijpjes: en ff een retro rekje tussen de ramen :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, dat retro rekje vind ik alleen niet echt bij de stijl passen...
Wat zie ik, is er nou wat blanke lak af op de hoek van de achterbumper?
|
||||
|
||||
Quote:
rekje is idd ook maar een probeersel...vind het zelf ook niet echt wat, maar had ze nog liggen van de passat en helaas is de vento niet perfect nee dus ja dat zijn aangestipte plekjes... |
|
||||
|
||||
zo tis aldoor stil vanuit mijn kant...
maar echt stil heb ik niet gezeten... heb een stoelvulling vervangen dus het interieur is weer als nieuw. klapsleutels in gebouwd, en de grill aan gepasd heb ff een logo besteld (kwam richard en jenny er zelfs tegen) grill zwart gespoten en logo erin... en dat zal het laatste zijn wat er aan gebeurd.... mischien komt hij zelfs wel tekoop?!?!?! |
|
||||
|
||||
nou alweer verkopen?
|
||||
|
||||
mischien wel ja,maar is nog niet zeker....
|
|
||||
|
||||
inmiddels dus nog steeds te koop,maar zonder vr6 lip en heb vele uurtjes gestoken in een amerikaanse lip van jefry, zit deze er nu op
|
|
||||
|
||||
nou zoals het nu lijkt zaterdag bij een andere auto kijken...
|