|
|||
|
|||
Na vorig jaar gemist te hebben ( trouwen en huisje ). Ben ik er dit jaar weer bij.
Ik en auto zijn er bijna klaar voor. |
|
|||
|
|||
Quote:
Auto als in golf 2 20vt?
|
||||
|
||||
Voor mij is het alweer een jaar of 5 geleden denk ik... Als de situatie het toelaat ga ik van zaterdag tot dinsdag. Vanaf donderdag vond ik er altijd weinig meer aan en die dagen hoef ik dan ook niet mee te maken.
Hopelijk tot in Oostenrijk. Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook mee eens... nog een tip: niet je boxershort door je jeans heen uittrekken midden op de gummiplatz... hebben wij daar niet nog een dvd van? Sowieso als Gilles er is beter maar uit de buurt blijven No offence Gilles, ik houd wel van je hoor! Tja, gummi gummi... rubber verbranden of een paar deuken erbij in je auto... OF je tenen verliezen dus Heeft ook weer alles te maken met zorgen dat je (op) weg bent voordat het 'echt' begint. Bbqen langs de weg... pffff krijg plotseling allemaal van die mooie herinneringen! Elke ochtend broodjes halen voor het ontbijt en dan gelijk de auto maar even wassen. Dikke rijen bij de wasboxen. Een lamme arm van alle groeten die je bij elke tegenligger uitdeelt (want elke tegenligger is er eentje van 'the family'). Het is wel zeker de moeite waard om mee te maken, maar het is maar net waar je voor gaat. Ik ga nog ff snel een dvdtje kijken... Der See ruft, 94 minuten onvervalst VW-Speed materiaal uit de oude doos!
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 17-03-2009 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Nog geen drie seconden aan en ja hoor: DE KOELKASTBOOT! En het levende bewijs dat ze echt zelf naar Reifnitz is gereden want ik zou er nu niets meer van geloven...
Tja... 2004 was een memorabel jaar. Ok nog even een boodschappenlijstje voor de momenten waarop je je eventueel zou kunnen vervelen: - Een diesel met nieuwe banden... en nog een setje nieuwe banden voor daarna - Een surfplank en afwasmiddel - Een Bert-pop - Een blikje bier van een halve liter en iets scherps - Bubbling muziek - Gilles! - En je kunt je natuurlijk altijd nog gaan opdrukken met twee man op je rug - Je tong, alhoewel de lacklecker scene volgens mij een beetje in duigen is gevallen? Nou meer advies heb ik geloof ik niet... ik kon het bordje van de camping niet lezen, helaas. Trusten!
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 17-03-2009 at 23:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
De T-file bestaat nog. http://www.teamvw-speed.nl/verslag/...seetour2004.htm |
|
||||
|
||||
Haha geweldig!
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha zij er nog meer van dit soort site's want heb me weer hartelijk vermaakt om het te lezen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe,.ik geloof noooit dat er nog meer van dit soort site's zijn............ Maar idd veel plezier met de link die ronald hierboven neer heeft gezet.........
|
||||
|
||||
Quote:
Sites niet nee, ik weet wel dat er meer van dat soort idioten zijn Van die rare clubjes die het samen erg gezellig hebben. |
|
||||
|
||||
Geweldig idd de t-files.
Team vw-speed dit jaar ook weer aanwezig? |
|
|||
|
|||
haha ja zoon clubje zit ik zelf namelijk ook bij maar zou alleen niet weten hoe ik zoon site moet bouwen
maar ben er dit jaar ook weer bij am see
|
||||
|
||||
Quote:
Nee geloof het niet.......... Zoals het er nu uitziet houden we dan een 2 daagse friesche Elfstedentocht........
|
||||
|
||||
Klinkt ook goed
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hahahahaha dat was 1 van de mooiste jaren. Mis mijn diesel nog elke dag. Nog bedankt dat jullie mijn tent hadden opgezet . |
|
|||
|
|||
Quote:
Als in golf 20VT. Is denk ik ook de enige meet waar die dit jaar komt. Zal de meeste weekend wel op het circuit door maken. |
|
|||
|
|||
nog even nieuwe schokbrekers onder de Golf (na 180.000km mag dat best wel een keer), nieuwe tent aangeschaft, en nu maar hopen op (redelijk) mooi weer! Planning is om vrijdagavond 15 mei al te gaan rijden, nachtje door tuffen en dan de volgende dag op zoek te gaan naar een leuke camping in de buurt van Der See.
De camping hoeft niet echt heeeel dichtbij te zijn, wil 's nachts nog wel kunnen slapen! Nog sugesties? Groeten, Mark Last edited by markandeweg : 09-04-2009 at 14:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Camping en slapen? Die combinatie zal moeilijk worden. Op de campings is het meestal dik feest. |
|
||||
|
||||
nog niet over na gedacht maar ik denk dat ik een jaartje oversla.
Vorig jaar weekje landall met die rakker van de Geest, heel toevallig, maar de See viel t zomaar in t water (regen tot en MET) |