|
||||
|
||||
Nette auto, en met air en de nieuwe velgen wordt ie echt dik!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Deze word om te kwijlen
Goed bezig Patrick. Gr Richard |
|
|||
|
|||
Zo het is halverwege Februari, en de air-ride zit onder de Golf.
Het staal zit er nog wel onder, door het mooie winter weer wat nogal lang duurt. Maar laten we hopen dat de zomer des te langer duurt. De Golf komt nog lager dadelijk als de RH's er onder zitten, heb een klein gelukje omdat ik maar een 1.6 heb met dunne aandrijfassen in combinatie met 18'' 8j en 8,5j en de ET perfect zijn ET 50. Paar fotootjes doen altijd goed. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
tering,das vet
|
|||
|
|||
inderdaad, mag je trots op zijn, laat het mooie weer maar komen
|
||||
|
||||
Super.. spiegels zeker zwart laten!
|
|||
|
|||
Ge-Wel-Dig mooie auto! Velgen gaan hem helemaal compleet maken
|
|
|||
|
|||
Dankje voor de complimenten jongens.
Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Bijna net zo mooi als je mk1!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ziet er erg goed uit!! Het wordt tijd voor de lente, zodat de zomerwielen eronder kunnen |
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Ben alleen niet zo'n fan van het chroom van de grill, steekt nu zo af tegen de rest.
Waar heb je de airride vandaan? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja daar heb je gelijk in,we zitten hier allemaal op te wachten, word wel eens tijd voor beter weer. Quote:
En moet je vertellen had eerst een grill zonder chromen bies, maar ik ga er nog een Gitter (onderste grill) bij nemen met chromen bies, misschien dat dit dan weer een beetje rechttrekt, en een beetje aparte logo De airride bestaat uit gecombineerde spullen: Ik ben hier meer als een half jaar aan bezig geweest om alles te verzamelen,toen stond de USD nog lekker laag. Tank Compressor viair 480C Festo leidingen 6mm en 8mm en koppelingen Kleppen 350psi van ASCO Water afscheider SMC AirLift auto pilot http://easystreetair.com/browseprod...Controller.HTML En dit alles uit de States, ik heb dan wel alleen voor en achter aangesloten, dus niet elk wiel apart. De airride poten zijn van Koni, en heb ik bij Bob BSS gekocht en laten monteren. Groetjes, Patrick. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ieselijk dik, geite. RH's eronder word een zieke bedoening |
|
||||
|
||||
inderdaad een apart logo! Ben benieuwd hoe dat gaat staan
en die controller is wel erg mooi. Bookmarked, thanks! |
|
|||
|
|||
Wat een lekkere golf zeg... wit is gewoon de kleur voor een auto
Maarre, hoe kom je aan die Hawai sticker op je achterruit? |
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor!
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi, Ik heb deze via eBay gekocht, heb de verkoper opgezocht maar verkoopt dit model niet meer zie ik. Deze heb ik op 9 februari 2009 gekocht. hang loose Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Dik hoor. Hoe rijdt dat nou, vergeleken met een schroefset?
|