|
||||
|
||||
Mooie wagen
En van die middendemper moet je je niks aantrekken, gewoon schuren, kan je weer lager |
|
||||
|
||||
Had al nieuwe rubbers gemonteerd, scheelde weer 15mm
|
|
||||
|
||||
Je kan ook een middendempervervanger scoren voor 3 tientjes.
Een 1100 heeft geen middendemper maar gewoon een buis, heb ik ook gedaan past perfect |
|
||||
|
||||
Past dat direct onder een 1.5 automaat?
|
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend naar de meeting van vw team in kring van dorth geweest. Goed weekend gehad op de camping
Voor we weg gingen nog ff wat foto's gemaakt: En op het showterrein: Lip er wel afgereden dit weekend, dus daar moet ik nog ff wat op verzinnen |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer netjes uit...!!
Binnenkort ff fotoshootje..?? haha
|
|||
|
|||
Prachtige velgjes ên natuurlijk prachtige golf alleen vind ik een cl lip mooier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha is goed Moet die gerolde auto van jou natuurlijk niet meer glimmen dan die van mij |
|
||||
|
||||
Hey Kaj,
Ziek karretje, man! Alleen verlaagd ziet ie er al goed uit. Ik ben aan het winkelen voor een schroefset (ik heb ook een '83 Golf I) Welk set heb jij gekocht? Keep up the good work and have fun! Cheers, Haggis Quote:
|
|
||||
|
||||
He Haggis,
Dank je voor het compliment Ik heb een simpele set van TEC tuning onder de golf van SKG carstyling. Kan heel laag, niet super stug, en voor het geld een prima setje. |
|
|||
|
|||
Had deze nog niet gezien! Echt mooi, top!
|
|
||||
|
||||
volgens mij heb ik je zien rijden in borne achter een andere witte golf 1 met ronal turbo velgen. zag er goed uit de beide golfjes en ook een cool gezicht.
|
||||
|
||||
Hey nette golf! maar die mk2 stoelen .. heb je die nog ? ben namelijk nog opzoek naar een setje blauwe stoelen.. weet ook niet of jij je stoelen al klaar hebt of de andere verkoopt.. als je ze verkoopt zou je mij dan even een PM kunnen sturen ?
|
||||
|
||||
Dank je jongens!
@levis, dat klopt Reed ook nog een zwarte mk4 met BBS Le mans achter @GaryVW, ik heb je een PM gestuurd. Direct maar even een update: er is zeer weinig gebeurd aan de auto haha Heb hem deze winter alleen voorzien van een chrome biesje en gele h4's en een nieuwe imitatie cl lip. |
|
||||
|
||||
Kleine update:
Twee weken geleden spoorverbreders gekocht (vast op as en verlengde naaf). Per kant 3 cm. Ik heb ze dus alleen achter gemonteerd. Afgelopen weekend nog wat geluid in de auto geknutseld, Kenwood radio, Kicker 12 inch woofer en Sony versterker. Net nog ff wat foto's gemaakt: |
|
||||
|
||||
Helemaal af!
|
||||
|
||||
Deze week heb ik een met veel hulp van een collega een andere uitlaat onder m´n auto gemonteerd. De middendemper is er nu tussen uit en de einddemper is van Abarth. Deze is pas gemaakt. Geluid is best bescheiden, maar het klinkt wel lekker vind ik zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=uxf_M13zw0A |
|
||||
|
||||
Mooi ding zo
|
|
||||
|
||||
Erg netjes die nieuwe uitlaat Kaj