|
||||
|
||||
gespoten!!!!
vanmiddag men spullen bij de spuiter opgehaald en (vanzelf) meteen opgebouwd!!! echt super geworden al zeg ik ut zelf
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] foto's spreken voor zich toch?? gr. |
|
||||
|
||||
zou iemand zo vriendelijk willen zijn de naam van dit topic te veranderen in 'golf 3 1.6 kompressor' en ut hele zwikkie verplaatsen naar watergekoelde projecten?? denk dat dit beter is voor ut overzicht....
B.V.D. P.s. mede-forummers laat jullie horen! krijg nou un beetje het idee dat ik de enige ben die ut un leuk project vind............ |
|
||||
|
||||
verplaatst en titel aangepast. Denk dat deze titel ook meer aandacht trekt dan: "Hallo"
Vind de bumper netjes geworden.
|
||||
|
||||
ja top geregeld dat dacht ik ook... thanks!
bumper ben ik erg blij mee ja heeft aardig moeite gekost maar lijkt zo origineel.... gr. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan wel elke keer gaan roepen dat het er netjes uit ziet, maar dan wordt het ook zo saai.. Goed opgelost zo met die sleuf in de bumper, het valt ws. niet eens op dat er een extra gat in zit als je van normale hoogte kijkt.
|
||||
|
||||
haha maar dat bedoelde ik eigenlijk ook niet helemaal... er mag gerust kritiek op gegeven worden is leerzaam...........
die sleuf heb ik erin laten maken om het oppervlak van men ic wat achter de bumperbalk(is ook uitgezaagd) zit ook te benutten. vin ut wel un stoer detail net zoals de gepolijste aluminium buis in de linker luchthapper en de oliekoeler in de rechter........ |
|
||||
|
||||
De bumper is goed gelukt. Puntje van kritiek dan maar... nog even het kunststof van de bumper terug zwart maken
|
||||
|
||||
klopt maar de bestuurderskant moet ook nog gespoten worden en as dat gebeurd is en de hele auto is gepolijst doe ik al het ongespoten plastic met de gasbrander..... word helemaal nieuw!
|
|
||||
|
||||
gaaf project!!!
|
||||
|
||||
mooi project.. wel veel vermogen op de originele koppeling. Maar zolang t heel blijft
|
|
||||
|
||||
ondanks het summiere commentaar weet ik zeker dat er velen dit lezen en respect hebben voor het werk dat je doet. een 1600 met compressor bouwen verdient gewoon respect, het is weinig gezien en dapper, erg gaaf gewoon! ga vooral door en hou de boel hier goed bij. is voor jezelf over een aantal maanden/jaren erg leuk om eens terug te lezen. mag best gezegd worden: zet hem op!
|
|||
|
|||
Ben echt benieuwd naar d resultaten van deze setup.. Respect voor het werk wat je gedaan hebt |
|
||||
|
||||
thanks everyone....
weer un stap verder;het saaie badstof GL interieur eruit gekwakt en vervangen door un interieur van un GT TDI met un stofje wat ik nog niet eerder had gezien,de kleurtjes in de blokjes hebben wat weg van de fire&ice kleurstelling.... lukte me niet om un mooie scherpe foto te maken maar die houden jullie tegoed!! ziet er wel veel beter uit en daar ging het tenslotte om...... gr. |
|
||||
|
||||
Erg vet project hoor echt mega mooi en zeer gedurft.. ga zo door..
|
||||
|
||||
interieur foto
dit is um dan....
[IMG] [/IMG] heeft iemand van jullie dit vaker gezien?? dacht dat ik alle geleverde stofjes wel kon maar nee dus..... gr. |
|
||||
|
||||
Dit is volgens mij geen GT interieur, deze hebben meestal dikkere wangen. En deze kleurcombi heb ik nog nooit in een GT gezien. Maar het ziet wel strak uit
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 06-02-2009 at 13:55. |
|
||||
|
||||
dacht al dat ut niet origineel was... un GT heeft ori. volgens mij kuipstoelachtige apparaten plus dit interieur is in nieuwstaat en die auto had 3,5 ton gelopen en zag eruit as un varken......
gr. |
|
||||
|
||||
dagje vrij
vandaag un dagje vrij, ben de dag goed begonnen door men sideskirts op te schuren en weer netjes in de zwarte structuur te zetten.... ook nog f bij de spuiter geweest om un afspraak te maken voor de best.zijde, die zal waarschijnlijk begin volgende week worden gespoten betekent dat ik aan het einde van volgende week helemaal klaar ben inclusief un verse apk!
gr. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Bumper ook erg nice gedaan. En ben benieuwd hoe hij word. Ga zo door
|
|
||||
|
||||
je bolide ziet al inderdaad beter uit met de gespoten delen, succes!
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |