![]() |
|
|||
|
|||
![]() doe mij maar een c kadett gte of rallye
![]() |
|
|||
|
|||
![]() volkswagen opel, wat maakt het uit van allebei bestaan er waanzinnig mooie auto,s heb zelf een golf 2 en een kadett c coupe ben met allebei erg blij, maar voor alle auto liefhebbers onder ons, kijk voor de gein eens op hilmersson-racing.com dat is toch echt wel een supervette bak, of je nou van opels houd of niet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ik jou dan misschien nog blij maken met een tellerbak van een Kadett? De Opel-versie van VW's Digifiz. ![]() Ooit eens gekocht, en nooit meer wat mee gedaan. Staat leuk in de verzameling, maar wat geld staat ook altijd leuk. ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee sorry daar kan ik je niet vanaf helpen, ik zou em op marktplaats zetten, ben je er zo vanaf
|
|
||||
|
||||
![]() Idd, spul begint zeldzaam te worden.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe mij die maar... zonder de wielen... De auto is gaaf!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd, doe mij die Rekord maar
|
||||
|
||||
![]() die rekord ken ik nog van zn vorige eigenaar denk ik
echt een top wagen toen zaten er meen ik verbrede steelies onder en was die iets minder laag geschroefd ivm drempels |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die leeft nog steeds staat bij een boerderij 1 km van het vliegveld af.. ![]() laatst iets gehaald en stond ie in de schuur. die kaddett was die geel.. dan kwam ie oorspronkelijk an de burgemeester valkenaweg in heerenveen, van peter uitsmijter van de muis.. maar das al meer dan 20 jaar geleden
|
||||
|
||||
![]() Er staat al zo'n jaar een gele gsi met mattig uitbouw en met erg breef mattig ssf staal encorrado lampen voorbumper lijkt wel, zonder van zijn plek te zijn geweest voor een bedrijfspand op een Zwols ind. terrein, een tijdje wegsleep stickers erop, maar nog steeds staat ie er........................
|
|
||||
|
||||
![]() iemand een beetje gek op "night rider"
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is ridder, en niet nacht ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooi ding. Zeldzaam ook, zo'n "Transeurope Engineering TE 2800" Gebouwd op basis van de Opel Manta met een 2.8 L zescilinder in lijn er in. http://www.autowereld.be/artikel/re...e-2800-9151.htm |