|
||||
|
||||
nu zondag eindelijk weer races in venray
helaas ben ik dan in oss op de meeting. maar het geeft me wel weer hoop.... gr,egon |
|
||||
|
||||
Zondag is de laatste race, de baan zal gesloopt worden, omdat hij nooit een vergunning gaat krijgen.
5 mil in het putje. De eigenaar wil in belgie een andere baan bouwen. gr ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
Serieus Ruud? Lekker dan...
|
||||
|
||||
voor de liefhebbers.
dit weekend is er weer races in venray de wk stockcar F1 ik zal dan ook zeker een kijkje nemen... |
|
||||
|
||||
baan is dus niet afgebroken?
|
|||
|
|||
De baan ligt er nog steeds ja...
maar zal ook nog niet meteen de sloop in gaan. Wellicht wordt dit alsnog weer vervolgd.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik gisteren waarschijnlijk zo'n stokcar gezien in Roermond toen ik Gijs z'n "nieuwe" bandjes verpatst heb. Gijs, volgens mij zag jij dat ding ook nog voorbij komen toen we aan 't verkeerslicht stonden.
|
||||
|
||||
harry (eigenaar van het circuit) krijgt veel maar dan ook heel veel klaar in venray hoor.
ik heb voor um gewerkt en weet wat voor persoon het is; "waar een wil is, is een weg" hij heeft geld zat dus koopt ie wel een vergunnig ipv aanvragen het circuit dat blijft wel liggen hoor
|
||||
|
||||
Quote:
frank ben daar maar niet zo zeker van dat de baan voor goed open gaat. het is namelijk zo dat harry 1 keer in het jaar een wedstrijd moet organiseren anders wordt hij de uit de competitie uit gedonderd na dit weekend is hij dus weer verzekerd dat hij weer een jaar mee doet en zijn z`n kansen dus groter om iets nieuws te bouwen of te organiseren dat denk ik iig. ik blijf iig wel hoop houden in de baan . |
|
||||
|
||||
Ben zaterdag daar geweest, en ik denk wel dat de baan blijft liggen. En er liep om de baan nog een stukje asfalt waarmee Harry heel makkelijk een long track kan maken. Ik hoop dat die door gaat voeren wat ik vermoed
|
|
||||
|
||||
misschien leuke locatie voor de VF circuitdag?