|
||||
|
||||
Das echt wel balen zeg Gelukkig heb je zelf niks.
Succes met de wederopbouw
|
||||
|
||||
Hier nog ff 2 foto's
geprobeerd onder de motorkap te kieken... |
|
||||
|
||||
Ik heb het idee dat de Golf op een gegeven moment niet meer startte
omdat de accu een tik heeft gehad? |
|
|||
|
|||
Probeer er toch maar de -pool van de accu af te halen
Zal niet de 1e zijn die nog affikt |
|
||||
|
||||
Gelukkig heb je weinig schade onder de kap,,althans van wat ik op de foto zie
Mooi dat je m in leven houdt
|
||||
|
||||
Quote:
Ja,zekers.Ik heb 'm zelf amper een halfjaar, maar ken deze Golf vanaf juli 2001! |
|
||||
|
||||
Quote:
Oei!Kan dat echt?Zal morgen meteen ff proberen dan! was net nog ff langs de Golf gereden |
|
||||
|
||||
mooi dat je de golf nog probeert te redden, en nog belangrijker, dat je het nog kan
nooit leuk zoiets.. succes!
|
||||
|
||||
Ja,idd.
Sommigen zeggen dat het weleens rond de 2000 Euro kan gaan kosten |
|
||||
|
||||
suc6 met wederopbouw maar zou nu wel meteen de nieuwe motorkap ook van binnen laten spuiten
|
|
||||
|
||||
Vandaag naar een garage geweest waar een kennis van me werkt.
Hij is schademonteur en samen met zijn baas gingen we bij de Golf kijken. De Golf wilde niet starten,ook niet met het aansluiten van startkabels. Waarschijnlijk de startmotor kaduuk? Met z'n 2en duwden we de Golf aan,en jawel...hij startte!!! Hier zie je 'm rijdend... |
|
||||
|
||||
Hij is dus rijdend naar de andere garage gegaan.
(was niet ver gelukkig,motor had helemaal geen koeling natuurlijk) De schade gaat rond de 1500 Euro kosten(plaatwerk inbegrepen) dus als ik dat nou goedkoop kan krijgen? Dan schiet het nog een beetje op. |
|
||||
|
||||
Startmotor,luchtfilterhuis en koolpothuis(wat is dat?)moeten ook vervangen worden.
|
|
||||
|
||||
Dat rondje potje onder je luchtfilterhuis in die uitsparing wat op een brandstoffilter lijkt dat is je koolpotding ookwel koolstoffilter genoemd.
Het zit je niet mee zeg, ookal de VR6 een keer gedeukt gehad en nu deze weer. Succes met de herstelwerkzaamheden!
|
||||
|
||||
Vandaag nog es kijken bij de Golf.
Eind volgende week is ie klaar. |
|
||||
|
||||
Had het in je topic aangegeven... ik heb nog een complete Golf staan waar onderdelen af mogen. Ook plaatwerk dus.
Het is niet de goede kleur, maar wel netjes en roest- / schadevrij. Prijs... roep maar wat, dan komen we er wel uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi! Het plaatwerk is al gevonden,maar bedankt! Gr Marielle De Golf ziet er nu ff beter uit nu er al wat dingen verwijderd zijn. De schade valt mij echt nog mee,de linkerkant is nog recht gelukkig! |
|
||||
|
||||
Heeft iemand schade neusje Golf2 erbij gezet
Is wel ff duidelijker idd |
|
||||
|
||||
Zow...1e 500 Euro's zijn betaald!
|
|
||||
|
||||
je hebt wel geluk! de draagbalken zijn zo te zien niet beschadigd. binnenscherm rechts wel zo te te zien?
koolpothuis is dat ronde potje wat aan de rechtsvoor in het scher zit, met dat losse slangetje. (vanuit de auto gezien) |