|
||||
|
||||
Zo, gisteren even wezen kijken naar de Rm's, zagen er niet verkeerd uit! en we hadden ook de mogelijkheid om even te passen
Voor weinig problemen, achter helaas wel, mn binnenste spatbord randje lag op de band, geen mogelijkheid tot rijden dus. ik kreeg al wel een aantal tips van de verkoper om het wel passend te krijgen (inslijpen en naar binnen vouwen e.d) wat is jullie mening hierover? en of hebben jullie misschien nog andere tips? ik heb natuurlijk ook nog even wat fototjes gemaakt (wat is jullie mening over het uitsteken achter? te?) : |
|
||||
|
||||
Ik vind het wel kunnen, staat erg netjes.
|
|
||||
|
||||
Ik vind het heel mooi! Maar nooit in je achterste randen gaan slijpen !!,die moet je om laten rollen , dan krijg je wel meer ruimte .
|
||||
|
||||
staat goed,randjes rollen en huppatee
|
||||
|
||||
Ik ben gister ook even met Stiem mee geweest om de velgen te passen.
Ben zelf (nog) niet zo thuis in het watergekoelde spul maar het leert snel Als dat randje naar binnen wordt gerolt/geklopt, moeten de spatbordranden dan ook opnieuw gespoten worden (ivbm. scheurende lak etc?) of is dit te doen zonder te spuiten? Waar kun je zo'n apparaat krijgen/huren/lenen?
|
|||
|
|||
Kun je laten doen als je een beetje een goede hebt hoef je het niet eens te laten spuiten (tot een bepaalde grens, weet niet of je daaroverheen gaat maar lijkt me niet).
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat idee had ik ook al een beetje ja.. van dat slijpen.. dan dus maar eventueel omrollen, kost zoiets veel tijd/werk? En waar kan dit hier ergens in de omgeving.. heb jij misschien tips? bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
He Stefan de wielen staan goed hoor
|
|||
|
|||
Quote:
€298,- daar heb je bijna 2 sets voor tegenwoordig, en vmaxx is nou ook niet echt heel fijn mijn mening |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Martijn ik heb ze dus helaas (nog) niet, dit omdat ze absoluut niet gingen passen achter, misschien word het nog randjes rollen |
|
|||
|
|||
Quote:
2 sets dikke prut inderdaad |
|
|||
|
|||
nou v-maxx is ook niet super fijn vaak lek etc . en is dan dus veels te duur. maar is mijn mening he
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik rij nu al anderhalf jaar op Vmaxx (30.000 km), en heb nog geen enkel probleem gehad met deze set , heb onder beide variant's dezelfde set zitten . @stiem , rollen zal de enigste goede oplossing zijn ,maar of dat te doen is zonder lakschade betwijfel ik . Bij jou moeten de randen wel helemaal omgerold worden om deze wielen te laten passen . Dus dan zal er wel gespoten moeten worden ben ik bang , en dan kun je ze ook om laten kloppen .
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb toch de BBS-en aangeschaft
We heben toch de randen gerold met een zelf gemaakt apparaatje met dank aan pieterveenstra z.s.m de foto's! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Klinkt goed.
Op de foto's staat het super, goede keuze gemaakt
|
||||