|
||||
|
||||
Ik had de updates van de laatste paar maanden even gemist maar je knalt weer lekker door Alberto! Wordt weer een mooie, fijne, frisse cabrio! Je hebt de RS001's verkocht toch, wat gaat er nu onder komen?
|
|||
|
|||
BBS liggen hier nog te wachten . de nieuwe eigenaar heeft wat probleempjes hier en daar geloof ik .
Dus ze zijn er nog steeds Ga voor laag orgineel Arnaud ... Gewoon 14 inch orgineel LM er onder gepolijst volgende stap is een schroefset Maar eerst die kniperlichten zien werkende te krijgen heb nu het relais vervangen , hendel , schakelaar in het dashbord , zekering kast schoon gemaakt ... maar hij wijgerd te knipperen ..... Iemand nog een idee wat het kan zijn ?... is volgens mij een massa probleem omdat het controle lampje heel flauw brand |
|
||||
|
||||
Zoek alle massapunten eens op en zorg dat die goed schoon zijn. Anders de units eenbs uit de bumper en die eens bekijken. Het lijkt trouwens ook wel of zit het massaprobleem ergens anders, en zoekt hij z'n massa via de knipperlichten. Vervang anders ook eens de lichtschakelaar!
|
|||
|
|||
Quote:
Heb hetzelfde met mijn GTI 1 toen gehad. Andere schakelaar erin en het was opgelost. Had trouwens ook de alarmlicht schakelaar vervangen. |
|
|||
|
|||
Quote:
alarmlicht schakelaar had ik al vervangen ... Quote:
ja alle massa punten heb ik schoon ( K*t werkje met z'n balk onder het dashbord door ) lichtschakelaar zal ik ook eens probeeren ...maar weer even naar het magazijn toe zo Last edited by Alberto : 20-12-2008 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Vaak zit er onder de kap ook nog ergens eéntje (toch?). Maar ja, kun je altijd nog even doen wanneer de lichtschakelaar niet heeft geholpen.
|
|||
|
|||
Quote:
Lichtschakelaar niet |
|
|||
|
|||
Quote:
nee idd ...eerst weer graven in de doos met schakelaars .... volgens ben ik wel paar tegen gekomen zo net ... |
|
||||
|
||||
ik heb het ook gehad er zat en draad niet goed in de stekker achter in de zekering kast en of onder het dash zit ook zon rond geval daar zitten ook allemaal massa draden op die willen ook weleens los liggen.
dat was bij mij het probleem misschien heb je er wat aan. |
|
|||
|
|||
zekering ?
mvg JVH |
|
|||
|
|||
Quote:
nee daar was ik al begonnen |
|
|||
|
|||
iemand nog een idee waar ik het kan zoeken ?
|
|
||||
|
||||
knipperlicht Relais in de zekeringskast!
Blijven de knipperlichten constant branden als jeze aanzet? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee ze doen helemaal niks enige wat gebeurd is , dat het controle lampje in het dashbord gaat branden als je de hendel naar links of rechts doet zet je de hendel in netraal brand het lampje zwak de paniek lampen doen het wel gewoon netjes relais heb ik vervangen , hendel aan stuur , pankiek schakelaar , licht schakelaar , zekering kast schoon gemaakt , stekkers gecontoleerd maar ding blijft weigeren |
|
||||
|
||||
Jammer dat je zo ver weg woont man, had wel even willen storingzoeken!
Als je al die dingen al hebt vervangen, dan zit er iets niet goed in de bedrading. Of iets verkeerd aangesloten! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja zo ver was ik zef ook al ,maar wat en waar ..... want alles is /lijkt goed te zijn ... morgen maar weer eens goed op zoek |
|
|||
|
|||
Dit geloofd niemand ...ik had alles na getrokken , alles zat gewoon goed
tot ik de kachel aan wil doen . Waarom weet ik ook niet ...maar goed die deed dus ook niks. Toch was de zekering heel ,draai schakelaar uit de vooraad gehaald . vervangen ,en ja die deed het weer ,en mijn knipperlichten ook weer . ... Heel vreemd ,maar goed het is weer op gelost . . Nu nog even 100% goed af laten stellen en de ruitenwisser sproeier na kijken want die doet ook nog niks Last edited by Alberto : 26-12-2008 at 15:03. |
|
||||
|
||||
Heden hidskes... apart ja! Maar het probleem is iig. opgelost!
|
|||
|
|||
jep . net al even een stukje gereden
hij moet ff aan het werk komende week want de winter auto is verkocht lekker cabrio rijden in de winter |
|
||||
|
||||
Als het net zulk weer is als vandaag:
Dakkie deraf skipak aan en kachel op plankgas