|
||||
|
||||
Hij heeft vanaf vandaag eindelijk APK Vanavond met hans al een mooi stukje wezen toeren ! Echt super !!! Kan nu eindelijk verder met het interrieur !
|
|||
|
|||
van harte kerel !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Heeft even geduurt maar eindelijk
|
||||
|
||||
mooi! gefeliciteerd!
zou zelf alleen even het kenteken opsturen, 37,50 betalen, zodat je een "oud"nummer terugkrijgt, en je blauwe platen mag gebruiken.. |
|
||||
|
||||
ja dat ligt nog in de planning !!
Moet ik nog ff opzoeken waarheen en opsturen maar...
|
||||
|
||||
Das een leuke bus. Veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
Zo we zijn druk druk binnen in de bus...
De bovenkant gespoten. De onderkant geschilderd. De tweede keer geschilderd en begonnen met de vloerbedekking. O ja en een kado van mijn vrouw !!
|
||||
|
||||
dat gaat er mooi uitzien!
|
|
||||
|
||||
Komt nog niet helemaal super over op de foto maar ja het tapijt zit nog niet vast
Heb waarschijnlijk die deluxe trim set gekocht !!!
|
||||
|
||||
dat gaat er mooi uitzien!
|
|
||||
|
||||
Leukste thuis zeker ?
|
||||
|
||||
Evelnyntje !
Bedankt ! Het interrieur Een idee over hoe het staat ! Heb een super setje gevonden !!
|
|||
|
|||
das deftig jasper mooi fris zo .duzz straks ,,veel chroom en erg sloom , zak maar zeggen,,,,,volgens mij schrik ik me dood als ik de bus klaar heb ,,,,70 pk een 2 ton zwaar,,,das pas afkicken ..
|
||||
|
||||
zo zo jappie!!
ziet er goed uit kerel!! ben donderdag avond nog langs je huis gereden maar de variant was weg.. kom binnenkort effe weer een keer checke!!
|
||||
|
||||
Beter he !
Schiet al mooi op !
|
||||
|
||||
wordt erg mooi jasper~!
complimenten! |
|
||||
|
||||
Zo de binnenkant is 90% klaar....
dus voor het eerst een nachtje op de camping gestaan !! Ook maar eens de luifel gemonteerd om te kijken of het wat is ! Super !!! Groeten Jasper
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, super!! Alleen nog een beetje onzeker over de luifel?? Je zit er zo naar te turen. Ziet er in ieder geval relaxed uit. Biertje erbij? |
|
||||
|
||||
Haha ik zit er naast !! Haha
Biertjes waren al op inmiddels....
|
||||
|
||||
ziet er relaxed uit zo!
|