|
||||
|
||||
Quote:
Jap, die gele golf ziet er voor geen meter uit... Leuke luchthappers
|
||||
|
||||
damn, miamiblau & in goede handen, wat wilje nog meer?
Veel plezier ermee, ooit eens met mn diesel ernaast op foto |
|
||||
|
||||
Hmm, waarom is deze langs mij heen gegaan?
Chris zei al dat jij precies zoeen had, was leuk vergelijk materiaal. Best erg leuk zo'n paupereditie, spartaanser kun je ze niet krijgen denk ik. Heb jij er nu gespoten bumpers op zitten? Die dingen zijn dus helemaal behouden van chroom? Lijkt me een erg mooie wagen toe! Veel plezier d'r mee, maar dat zal wel lukken
|
||||
|
||||
Klopt, de bumpers van deze 'Spaargolf' zijn zilver gespoten, dus de auto is echt helemaal chroomloos Ook de zo bekende 74/75 alu instaplijsten zijn in het schap gebleven, deze werd voorzien van de grijskleurige plastic variant.
Zelfs de alu tankdop (!) heeft nog een waasje matzwart meegekregen...jaja, verschil moet er zijn met de burgerij. Helaas ontbreekt het bij deze; maar voor de paupers hadden ze in Wolfsburg eigenlijk ook trommelremmetjes gereserveerd, en een voetpomp voor de ruitesproeier.
|
||||
|
||||
Ik vind je Audi wel heel erg dik zo hier op de achtergrond:
|
||||
|
||||
Quote:
Net als bij de eerste poloI uitvoeringen. Trommels rondom en de voetpomp naast de koppeling
|
||||
|
||||
vandaag gespot in dongen!!
ziet er erg leuk uit een swallow "in het wild''
|
||||
|
||||
Dat klopt Eerste ritje van het jaar, met verse APK.
|
||||
|
||||
Zo komt die 10 cm stof er natuurlijk nooit op he Stijn