![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! pff weet niet wat ik er precies voor betaald heb maar zijn tussen de 40 a 50 euro per stuk. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er netjes uit kerel !
Linker spatbord onderaan ff aanpakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er heel mooi uit met die BBSen!!! Daar rijd je toch niet mee door die pekel zooi he!?
|
|||
|
|||
![]() vet golfke
![]() die teardrops staan dr wel schoon op!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat heb je goed gezien! daar zit een beetje roest,achter heeft ie ook een plekje.maar als het straks wat warmer word ga ik dat even aanpakken.tzt zijn daar wel fotos van te zien. Quote:
hey mitta thanks,en natuurlijk rijd ik niet met de velgen door de pekel ![]() ik heb de wielen eronder gezet en meteen weer in de garage gezet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, mijne zijn 7J rondom, heb ze alleen nog niet onder de golf 1 gestoken, eerst nog ff doorrijden op de wintervelgen ![]() bandjes staan niet super strak, maar wel netjes recht: link: http://i112.photobucket.com/albums/...iteeditions.jpg
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat idd erg netjes!mooi recht en plat ![]() ben benieuwd naar het geheel staks! |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig marc.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag de auto voor de apk gehad!
en wat denk je,er in een x door heen ![]() moest alleen de voorlampen even stellen maar dat had de beste man zelf al even gedaan. ![]() kreeg ook nog even de complimente hoe hard en netjes de auto is altijd leuk om te horen. |
|
||||
|
||||
![]() was lekker weer vandaag,dus even lekker wezen te touren.
had de camera ook bij me, en kon het niet laten om ook even leuke fotos te maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by marcmk1 : 24-05-2009 at 17:57. |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie MK1, BBS staan heb erg goed...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks mitta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en die zijn? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf...vind laatste foto trouwens ook zeer geslaagd...
|
|
||||
|
||||
![]() mooie golf marc! misschien dat mijn rocco dit jaar nog even buiten komt, dan kunnen we wel eens een photoshootje doen.
|
||||
|
||||
![]() Super einzer!
Kleurt en wielen zijn super combi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou wel heel graag een setje bbs e30 onder mijn golf willen hebben! ![]() maar je moet ze maar tegen komen voor een leuke prijs ![]() Quote:
dank je sander,lijkt me leuk om even een shootje te doen met jou rocco! ![]() laat maar horen als je zover bent! |