|
||||
|
||||
He Klaas-jan
Zo te zien ben je goed bezig en heb net even alles doorgelezen. Had de wagen alleen nog maar origineel gezien maar komt zo te zien allemaal wel goed!!!! Toppie Cekur meer tectyl dan verw8 dat je al zei....wat een werk!!!! Die Lorinser velgjes zijn wel dik en heb ze al eens in het matzwart gezien...lijkt denk ik wel mooi onder witte jetta!!! Ik denk dat gepolijst niet eens zo veel mooier staat: Als ik jou was zou ik ze ook mooi zwart en wit spuiten.....super!!! Suc6 verder met je project en zie je binnenkort vast wel weer en bekijk hem dan wel even!!!! Last edited by henkwassenaar : 01-10-2008 at 10:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb precies dezelfde velgen te koop staan incl adapters naar 5x100 van 20mm dik, en was van plan om de naven etc om te boren naar 5x100. Alleen weet ik niet of dat wel zo goed idee is. Als jij een goede oplossing hebt dan hoor ik dat graag. |
|
||||
|
||||
GEEZER
Ik had toevallig al de fotoshop van jou jetta opgelsagen met de zwarte Lorinser velgjes: Staat wel super: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb even bij je tropic gezien idd zelfde velgen nooit gezien lijkt idd mooi zwart met wit , hebben we wel de zelfde smaak zo . Ga achter 2adapters gebuiken denk ik 4x100 naar 5x100 dan daar weer een 5x112 op wel een dik blok maar dat is het makkelijkst en voor ben ik er nog niet over uit , omboren of ook met adapters werken wordt passen en meten denk ik .
|
||||
|
||||
Fotoshop is geweldig , lijkt echt mooi.
|
||||
|
||||
Dit zijn weer andere dit zijn de echte lorinser velg is ook 16' , ook geweldig.
|
||||
|
||||
Vandaag de wieldoppen gemonteerd , achter met spoorverbreders er tussen en dat lukte een stuk beter langere bouten erbij en zie het resultaat .
Met medewerking van wilfred en femme bedankt jongens !!!!!
|
||||
|
||||
Staat super niks meer aan doen!!! mercedes hoepels in de bingo
|
|||
|
|||
ziet er goed uit kerel ...
|
|
||||
|
||||
netsjes hjer erg mooi zo
|
||||
|
||||
mooi zo laten helemaal niks mis mee zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens..staat perfect zo!!!! Mooie fotos op de Kolk in Surhuisterveen |
|
||||
|
||||
staat er weer mooi bij jonge die wiel doppen en schroefset doen de jetta goed.
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit zo met de dopjes!
|
|||
|
|||
Quote:
gjin zinne klep wol jonge ding is mooi sa |
|
||||
|
||||
Wat voor sticker zit er naast de kentekenplaat
|
|||
|
|||
Quote:
opel club noord member |
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHAHA Klaske wat hast wer bedein
|
||||
|
||||
ik vindt dat niet kan dan die uitlaat er ook wel weer onder.
|
|
||||
|
||||
Gister nog gewassen maar de sticker wou er niet af ,, sterk spul he'' .
Ja wat betreft de zonne klep , vind het zelf wel heel mooi maar de auto is zo wel heel mooi strak maar even kijken of ik 1 kan krijgen moet ook niet te duur worden hoor want dan gaat het in ieder geval niet door . Zo kan ie zondag wel mee naar de meeting .