|
||||
|
||||
ik ben dit jaar enkel zondag geweest als bezoeker, maar het was goed
pics op http://www.vag-editionz.be Greetz |
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds moe, Gunther en organisatie bedankt! En natuurlijk mijn vrienden.
|
|
||||
|
||||
Hierbij mijn foto's.. Het zijn er niet zo veel maar toch..
http://www.ivovanraaij.nl/fotos/vagfest2008/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee Theo was echt goor het bier de meesten stonden het met lange tanden te drinken Maar in ieder geval bedankt dat je mij er 1 aanbood Theo En je einser stond er weer in ongelooflijke nette superstaat bij blijft toch 1 van de toppertjes
|
||||
|
||||
Quote:
Zo hey ben weer tot leven gekomen Heb ook een super weekend gehad bijna toverdozes drank,sjaslikstokjes Dus goed vermaakt! Kon wc wel vinden hoor had alleen geen geld meer gr mac jappie |
|
||||
|
||||
Was die zwarte Passat 35i nog uit de bagger gekomen?
Toen wij om een uur of 3 naar huis gingen was die lekker in de bagger aan het slingeren en een paar man aan het duwen |
|
||||
|
||||
ah de eerste gespotte foto!
|
|
|||
|
|||
Bangelijk weekend achter de rug.
Sfeer zat er meer in dan verleden jaar vond ik. Bedankt voor de mannen aan de gummiberg om even op aanvraag van onze club een spoortje te trekken. Ik ben er nog hees van ondanks de microfoon ( of is dat van het bier????) Op naar volgend jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Ouwe MAC eter
|
||||
|
||||
Het was een top weekend!! Gunter & zijn crew, het was weer top geregeld!! Dank daarvoor!
En natuurlijk ook bedankt aan de VF Crew, het was allemaal weer super! Op naar volgend jaar! Ga ze de foto's uitzoeken en uploaden, had daar gisteravond niet zo'n zin meer in.
|
||||
|
||||
Heel de organisatie heeeel erg bedankt vanaf hier, zas zeer een superweekend
|
||||
|
||||
wanneer komen jou foto's maus?
ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
einde van de week denk ik, zit nu in belgie voor het werk...
|
||||
|
||||
Zo voor de eerste meeting moesten we vroeg het nest uit, rond 5 uur in de ochtend zijn we gisteren vertrokken.
Na even op de heenweg oude houten skilatten te hebben opgehaald, waren we er rond half 11. Gelijk bij aankomst al een positieve reactie opgepikt van de grunter... Op dat moment was het nog aardig rustig op het meetingterrein, maar daar kwam algauw weer verandering in. Zo rond 2/ half 3 vertrokken we om weer huiswaarts te gaan. Mijn indruk over deze meeting is massive, een zeer groot opgezet evenement waar voor ieder wat wils is. Maar de volgende keer zoek ik het liever wat dichter bij huis Ik had nog gehoopt op een setje goede hoedenplanksteunen te bespeuren, maar beide setjes die we tegenkwamen waren stuk. Maar goed, geduld is een schone zaak... Rest van de foto's upload ik in de loop van de week.
|
||||
|
||||
Errug gezellig, volgend jaar vast wel weer!
|
|
||||
|
||||
We hebben ons prima vermaakt op naar volgend jaar
|
||||
|
||||
Quote:
Wij kwamen jullie nog voorbij op de terugweg. Hoezo is het zo'n trailerqueen of reed ie gewoon niet? |
|
||||
|
||||
van hoeveel km afstand kon je ons agregaat horen op de camping?
das dus die ene die zo lekker regelmatig liep
|
||||
|
||||
Wat een weekend
Stijn en co nog bedankt voor de gezelligheid en de goede zorgen Volgend jaar zeker weer! |