|
||||
|
||||
Geweldig!
|
|
||||
|
||||
wel vette kleur man , saté .
vooral omdat het mat is. maar aangezien het een "old school" project is, had ik er persoonlijk voor gekozen om deuren met een spijltje op te zoeken. maar die zijn wel wat moeilijker te vinden denk ik. succes verder met je project.
|
|||
|
|||
yo! bedankt voor de reacties
|
|
|||
|
|||
ramen erin
vandaag even de ramen erin gezet. geeft in ieder geval al flink meer contrast zo!
ik ga hem op mijn gemak opbouwen...! zie ook een foto van de zijkant ! hij is best wel strak geworden. alleen het dak staat nog vol met nevel. waarschijnlijk krijg ik dit wel weg met wassen of wrijven. gr |
|
||||
|
||||
nice(H) ziet er zo op de foto's ook heel strak uit...
|
||||
|
||||
het is wel heel erg mat, he?
Kleur is wel leuk! |
|
|||
|
|||
hij is zeker heeeeel erg MAT! Maar dat was nou juist de bedoeling....hoe matter hoe beter! Misschien dat het nu op de foto nog wat matter overkomt. Dalijk als alle aanbouwdelen erop zitten ziet het er wel wat beter uit!!
|
|
||||
|
||||
Wat een poepkleur zeg, en echt enorm mat
Ben benieuwd hoe het totaalplaatje eruit gaat zien. |
|
|||
|
|||
geen poep! pindakaas hehehe!
|
|
|||
|
|||
Precies pindakaas
|
||||
|
||||
Quote:
Roestbruin |
|
|||
|
|||
kan ook roestbruin LOL
vallen eventuele plekjes later ook niet op. |
|
||||
|
||||
Super. Mooi Calve logo erop en dan is ie af!!!
|
|
|||
|
|||
mooi war!
vandaag weer eens wat foto's gemaakt.
zoals jullie zien zit de auto weer redelijk in elkaar. to do: - schroefset eronder - bbs rs eronder - dakstickering dambord wit/zwart "past mooi bij de spiegeltjes" - heldere koplampen en knippers erin - her en der nog wat fine tuning. foto's: |
|
||||
|
||||
ziet er nice uit
ben benieuwd met schroefset |
|
||||
|
||||
spiegels vind ik niet super... en afplakken?? of ruitjes verwijderen? damn wat een verf op de rubbers
|
|
||||
|
||||
Verf op de rubbers poets je er met thinner makkelijk af. Gave kleur, maar de spiegels hadden van mij gewoon zwart mogen blijven
Naar de grond ermee en gaan
|
|||
|
|||
alleen voorruit is er niet uit geweest!
dus daar zit een klein beetje verf op.... de rest van de ruiten verf free! Quote:
|
|
|||
|
|||
@ Gijs:
Spiegels zien er nu niet uit nee ben ik het mee eens! Alleen ik denk dat als het blokjesdak/dambord zwart met wit erop zit het er een stuk beter uitziet en de spiegels beter passen bij de rest van de wagen. Mocht dit niet zo zijn gaan ze gewoon weer zwart natuurlijk! Quote:
|
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit vent Mooi werk
Ik zou de volgende punten wijzigen: 1. Originele of GTI achterlichten 2. Zwarte spiegels