|
||||
|
||||
Quote:
al zal dat vanaf morgen al niet meer zijn want morgen komen er andere bumpers op maar had jij ook spoorverbreders ertussen? al wil ik dolgraag ook een schroefset @rene dank je voor het nummer |
|
||||
|
||||
zo weer een update:
heb de bumpers inmiddels veranderd voor weer zwarte, heb de gillet uitlaat er ook onder, en vanavond de distibutieriem en waterpomp ff vervangen! kuiplijsten zijn onderweg! |
|
||||
|
||||
het heeft wel wat, maar in de retro/oldskool/hoejehetooknoemt stijl was het echt een aparte jetta!
In de allereerste foto alleen ff de knippers vervangen door witte exemplaren was ook een optie geweest! maar; heel netjes bezig! Petje af
|
||||
|
||||
is zeker een optie alleen die prijs he... damns wat een dure meuk! maar wie weet ,we zijn tenslotte nog maar net begonnen!
|
|
||||
|
||||
er was toch iemand die ze zelf had gemaakt?
|
|
|||
|
|||
phoee wat een verbetering zeg! echt een kool ding geworden! heb dr zelf ook precies zoeen gehad!
|
|
||||
|
||||
super zo met die zwarte bumpers.
gaaf ook die kleur van het interieur
|
||||
|
||||
Zwart is toch echt mooi geworden, ben benieuwd hoe het gaat kijken met zwarte lijsten
|
|
||||
|
||||
Quote:
daar heb ik geen id van, maar iemand die dit weet? ik heb al wel es jetta's gezien met rood witte achterlichten...jetta mk1 dan bedoel ik weet iemand hier meer van? en de rest bedankt voor de comments en zo gaan we stilletjes door.... |
|
||||
|
||||
Mooie ding hoor, zie dat je ook al goede achterste wiellijsten hebt!
|
||||
|
||||
er staat me iets van bij dat er iemand was die ze zelf gemaakt had en een howto geschreven had, maar ik kan er helaas niets meer over vinden, sorry..
|
|
|||
|
|||
mooie bak man, je werk heeft absoluut het gewenste resultaat opgeleverd!
|
|
||||
|
||||
@marcski kijk das info daar kan ik wat mee.....hahahaha
@arjanE goh je meent et...hahaha |
|
||||
|
||||
maar je weet nu dat je er zelf ook naar kan zoeken
|
|
||||
|
||||
eerst een preview alvast voor de volgende update:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt wel mee, in Duitsland was de Jetta, of het nu de 1 of de 2 betreft (en ook Vento en Bora), lang niet zo populair als de Golf. De Jetta werd in Duitsland veelal gekocht door personen van gevorderde leeftijd, "Fahrer mit Hut" , die mensen deden meer aan het onderhoud van hun auto dan de (in veel gevallen) jeugdige Golf rijders, daarom is het ook dat Jetta's in vergelijking met Golf's van dezelfde leefijd, in een meestal (veel) betere toestand verkeren.
|
||||
|
||||
Quote:
hey eindelijk 1 die het snapt ik ben 3de eigenaar en de eerste eigenaar was van 1913 do i say more |
|
||||
|
||||
Quote:
Een collega van me had er een met rood witte achterlichten. Het oranje was compleet verbleekt door de zon, stond heel netjes
|
||||
|
||||
Quote:
Met dank aan de duitse autotijdschriften, die "vreet" ik Quote:
zo zie je maar weer... De eerste eigenaar van mijn Golf 1 automatic was trouwens van 1919, bij de Golf komt het ook een beetje op de uitvoering aan.
|
||||
|
||||
Super!
Ding wordt steeds meer naar mijn smaak |