|
||||
|
||||
wij zijn net weer thuis, prijsuitrijking niet voor niets afgewacht..
groet
|
||||
|
||||
Zeer geslaagde meeting ,tot in de late uurtjes.
Komen zeker volgend jaar weer. En voor PiP en Gerard : Wat wiene de speklapkes lekker net jonge!!! |
|
||||
|
||||
volgens mij moest ie met die rode bmw eraf na het spinnen
|
||||
|
||||
Vandaag ook geweest, vond het zeker een leuke meet. Veel mooie spul tussen
Goed geregeld mannen Heb nu alleen een beetje hoofdpijn, te lang in de zon rondgelopen
|
||||
|
||||
Quote:
Het was geweldig gezellig SUPER. Wat een Feest en hetb waren toch de Friezen die overheersten
|
||||
|
||||
O jongens wat hebben we met z'n allen toch een mooi feest gehad
over een paar weekjes lekker met z`n allen naar vag fest en jongens van dub het was top eten was goed en de meeting was ook mooi van mij een dikke prima |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja we waren de gangmoakers in BRABANT, het bier smaakte goed, maar alleen 's morgens he, die vervelende knakker met z'n hamer. Trouwens waar was LUCKY LUKE de hele middag, of zat ie ergens vast met zijn lange vinger. |
|
||||
|
||||
Quote:
He Roy (makaay) jonge. Je favoriete programma is der voor. Weest wel , 22 poppetjes op een veld en een droplul die het beter weet dan de rest. |
|
||||
|
||||
Was weer toppie!!!!
Hebben ons goed vermaakt... Alleen net na uur in de bus zitten kon ik er niet meer uitkomen... Gister net ff te hard van die motorkap gelanceerd!!! ;-) Kan nog net lopen... Nu mn nest in. @Dub05 en volksforumcrew. THANKS!!! grtz, Vic
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
het gaat erom vandaan, beestfeest
|
|
||||
|
||||
heb me ook prima vermaakt. Veel leuke dingen gezien, zoals die fietsbel in de grille ve golfje haha, bedenk het maar.
En die zwangere vrouw, die rondliep met een "vw- next-generation" buikband, mocht ook wel een of andere originaliteits-prijs winnen |
|
||||
|
||||
Was zeker cool ja!
Ik heb me erg vermaakt, op de BBQ en de meeting, en kreeg ook nog wat moois mee naar huis DUB05 en Volksforum, bedankt!
|
||||
|
||||
Zeer gaaf weekend gehad... echt prachtige wagens gezien, al was de diversiteit niet groot qua velgen... maar das smaak he
Eten/drinken was goed geregeld en lekker, drive-in was 9 vd 10 x super, vooral het bier heeft goed gesmaakt. Overigens kats verbrand, had geen zonnebrand bij dus zit nu onder de aftersun... Organisatie VF en Dub05 bedankt!
|
|||
|
|||
Het was een geweldig weekend! Wat een feest! Alles was perfect voor elkaar! Zeker volgend jaar weer!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
,kan ik het mee eens zijn........ Jammer dat ik niet kon komen ,heb toch weer veel gemist zie ik wel ,misschien tot volgend jaar dan maar !
|
|||
|
|||
was super volgend jaar weer zeker bij hoop dan ook met de f&i.
|
||||
|
||||
Quote:
Je was toch met de vr6 ?