|
|||
|
|||
Quote:
Post anders eens wat foto's ervan, misschien kan iemand hier je wel helpen! Zou het vet vinden als je naar WOB komt |
|
||||
|
||||
Hey Vedett,
Je kunt meerijden zaterdagmorgen, wij vertrekken bij Ubach-Palenberg ( D ) rond 05.30 met twee type 1 gti's. |
|
|||
|
|||
Quote:
hey, het is zeer vriendelijk voor het voorstel,maar ik vertrek vanavond rond 18u30. wss hebbek daar dan wel geen slaapplaats,maar dan slaap ik in mijnen oto... zie je daar wel miss hi, normaal ga ik zaterdag dan in hetzelfde hotel gaan als sjoes 85 als er nog plaats is. en de gti staat klaar om te vertrekken. eergisteren een nieuw schroefsetje gestoken (week later als gepland maja...) het is 1 van dts, vrij onbekend maar wou het es proberen en op aanraden van ene dak ken.... en nu deze morgend juist een nieuwe zekeringskast gestoken. nu hopen dat deze niet smelt onderweg grtz andy. |
|
|||
|
|||
voila,sinds gisteren terug van duitsland.
geen problemen gehad onderweg of zo.... kleine 1400km op de teller gamaakt,op de gps een kleine 1200.... wel in de terugreis een klein filmpje gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=CQZA8WitqxM is niet tot op het einde,maar waren auto's en moest me wel inhouden toen. en een klein beke bergop.... grtz Last edited by vedett : 21-07-2008 at 11:34. |
|
|||
|
|||
nice one
doet me denken aan men ex golfjes , krijg heimwee als ik eraan terug denk Die afwijking van kms is dat door je banden/wielmaat? hoe vlug ging je op gps? Grtz Bart
|
|||
|
|||
Quote:
hoeveel het precies op de gps was,weet ik niet echt. maar schat zo'n 175 a 180... komt idd door banden/wielmaat denk ek. normaal zou tegen vag fest mijn harten verdicht zijn ook. grtz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het hart, gepolijst of hoogglans verdicht?
Het ziet er erg goed uit. |
|
||||
|
||||
Ik zeg verdicht, welke debiel gaat de binnenkant van de harten nou polijsten Schoon houden is al een ramp !
|
|||
|
|||
zijn idd verdicht.
als dat gepolijst was zou ik meer moeten kuisen dan wa anders... grtz |
|
||||
|
||||
Heeft j-wheels ook nog een website?
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, zal zeker goed staan !!
|
|||
|
|||
Quote:
nee,die heeft hij niet. dit is het eerste hart dat hij doet met zijn nieuw machien! maar zal je deze week anders zijn mail es doorsturen indien je dat wenst? zal deze week ook nog eens een foto'ke maken in het daglicht.... grtz |
|
|||
|
|||
moest der iemand interesse hebben in de gti,laat maar iets weten via pm.
hij mag weg.... grtz |
|
|||
|
|||
gespot in golf+ magazine btw, in het verslag van MIVW
|
|
|||
|
|||
verkoop je je gti alsnog??? voor hoeveel?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nog nooit aan gedacht om een voorlip te steken?
|
|
||||
|
||||
super bak zeg.
|
|||
|
|||
Quote:
komt er wel op hoor,maar enkel als hij niet snel genoeg is verkocht en ik hem zelf restaureer.... nu stoort het mij niet echt.... grtz |