|
||||
|
||||
Coole GTI!
Stijn kan dat volgens mij wel doen, draagbalk aanpassen.
|
||||
|
||||
Voor 75 euro kun je het in Oss laten doen Ferdie. Wordt er met de plasmasnijder een deel tussenuit gehaald en de boel weer dichtgelast en getectyleerd.
|
||||
|
||||
Bedankt Martinus, ik heb inmiddels salaris gehad dus het geld moet weer weg!
|
|
||||
|
||||
wow
erg mooi laag, hoe laag is het precies? en je hebt 15" eronder.. wat voor maat banden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jammer, vind het echt een van de gaafste mkIII's die ik gezien heb
Waarom gaat hij weg als ik zo vrij mag zijn..?
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten, het is een auto met een leuke uitstraling! Ik verkoop de auto omdat ik een andere ga kopen. Via mijn werk kan een goede auto voordelig kopen, dus ga ik daar maar voor.
Tevens een kleine update in het verkoop topic! |
|
||||
|
||||
Prijswijziging. 1.950,- Ik doe er een radio CD bij.
|
|
||||
|
||||
Jammer dat ie weggaat joh!
|
||||
|
||||
En wat voor auto heb je op het oog, als ik vragen mag?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Nou... via mijn werk heb ik een Alfa Romeo 156 ingeruild. Zaterdag is ie van mij. Dus ik wil de Golf nu wel verkopen.
|
|
||||
|
||||
De auto is vandaag verkocht!
|
|
||||
|
||||
Jeuj!