|
||||
|
||||
Ja dit was zeker een super toppie meeting met heelveel mooie vw's en mooi weer
En natuurlijk de dank hiervoor naar de organisatie |
|
||||
|
||||
Roy nog bedankt voor het insmeren
binnen kort volgen er meer foto's maar gaan eerst lekker bij komen van deze zeer geslaagde dag iedereen die er waren bedankt voor jullie komst . Vrijwillegers bedankt en iedereen die een steentje heeft bijgedragen Last edited by bolfvariant : 08-06-2008 at 20:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt zag nog dat je een kaartje pakte onder de ruitenwisser.. ben je er zuinig mee? hahaha
|
||||
|
||||
Hey Tjaap, hoe voelde het nou om je oude jetta weer te zien? geen heimwee?
|
||||
|
||||
als ik de Audi niet gehad had, nam ik hem zo terug...
al staat de jetta op meer foto's dan de Audi
|
||||
|
||||
Heey Jongens ook divisie Limburg meld zich weer..
Deze morgen om 06:00u vertrokken en om 09:05 aangekomen, natuurlijk net te laat voor de koffie haha, hebben ik en mijn vriendin echt een super dag gehad, mensen wat hebben jullie weer goed je best gedaan, ook het weer was perfect ben echt goed verbrand.. Om 17:00 ongeveer zijn we weer richting het vertrouwde zuiden vertrokken en om 20:00 waren we weer thuis in totaal 738Km gereden vandaag.. maar het was elke km dubbel en dwars weer waard.... Ik zou zeggen Tot Volgend Jaar.. Gr Ronnie..aka Polo-Power.. Deze lui heb ik een stukkie mee afgereden weet niet wie het zijn maar het was gezellig in de file hé? Hangloose..!!! Deze was echt super mooi..
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by polo-power : 08-06-2008 at 20:39. |
|
||||
|
||||
Sow... Heb ik me daar ff prima vermaakt
Dan te bedenken dat ik nog niet zo zeker wist of ik zou komen... Veel mensen gesproken en druk aan het fotos knippen :lol: Wel vroeg (14:45) naar huis gegaan omdat het me toch wat te warm werd... Fotos binnenkort online op www.watercooled.nl |
|
||||
|
||||
Idee voor Volgend jaar een grote waterbak hahahaha ...!!
|
||||
|
||||
[QUOTE=bolfvariant]Roy nog bedankt voor het insmeren
Graag gedaan ronny als het weer eens nodig is roep je maar |
|
||||
|
||||
Ik weet het, hij was blauw. Die deur had dicht moeten blijven
Maar hij viel wel in de smaak geloof ik, er waren zelfs mensen die dachten dat we er zo heen waren gereden
|
||||
|
||||
En waarom is eigenlijk deze foto gemaakt? voor de auto of het vrouwtje..
Is namenlijk mijn "vrouwtje" Gr Ronnie..toch nog iemand die haar op de foto heeft gekregen..bedankt..
|
||||
|
||||
Quote:
het ging idd om het blauw maar om een andere reden. Wilde deze even aan Chrispy laten zien.. Is namelijk zijn oude passat. Daarna van Gert en toen van Split... mooi einde voor deze forumhoer.
|
||||
|
||||
Quote:
En jij denkt dat je 'm zo makkelijk terug had gekregen
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, en Split, Mient en ik hebben er maar een Caddy 3,5i cabrio van gemaakt omdat niemand hem meer wou
|
||||
|
||||
ik lig nu in mijn veel te warm nestje
we hebben vandaag weer een topdag gehad namens mij en de vrouw (en peter)THANK YOU mannen (organisatie) zeer geslaagde dag op naar 2009 (en indoor natuurlijk ) WEER SUPER
|
|||
|
|||
was super meet vandaag
veel mooi weer en auto's alleen was ik een beetje te laag voor opt gras zat steeds vast hahahh volgens mij moet ik iets omhoog of grotere wielen ahhaha op naar volgend jaar |
|
||||
|
||||
Prachtige meeting, lekker gemoedelijk veel oude en nieuw bekenden gesproken.
Lekker veel ruimte. Catering wat al geroepen is een dikke Rond een uur of 3 heb ik even op de MFA gekeken 32 graden, binnen in de bak. En ik weet nu ook dat als een paard een geluid maakt dit kort erna door een flop-plop en stank gevolgd wordt. Rare beesten. Scobydoo is echt een pracht beest wat een kalf. En op 1km afstand van je huis |
|
|||
|
|||
heb weeer heel wat gemist zie ik !!
kut storingsdienst !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik heb een superweekend gehad!
Wat een meeting!! en dan voor de 2de maal pas. Keep on! Volgend jaar uiteraard weer!
|
||||
|
||||
Het was even een geslaagde meeting in Burgum d:b
Hier even wat foto's: De rest staat hier: http://s6.photobucket.com/albums/y2...0Bergum%202008/ Gr. Johnny |