|
|||
|
|||
ziet er al goed uit groet jarno
|
|
||||
|
||||
Hier een kleine sneak preview,
Ben volop bezig met de opbouw. Op foto staat ie nog op de ouwe wielen, de nieuwe wielen en de ophanging moet nog wat aangepast worden om ze er mooi onder te krijgen. Maar ook daar zal binnenkort mee begonnen worden.. Hier een paar fotootjes voor het idee: Allemaal fijne feestdagen! Twan |
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit !
Spiegels passen mooi bij de gepolijste wielen en dash is ook erg gaaf . |
|
||||
|
||||
Mooi zo Twan!
|
||||
|
||||
Mooie cabby hoor !!!!
|
|||
|
|||
super
|
|
||||
|
||||
Thanx allemaal..
Hoop hem half januari van binnen weer compleet opgebouwd te hebben dan ga ik dan weer met de buitenkant verder, Moet tenslotte voor 1 mei klaar zijn.. |
|
|||
|
|||
het was al een hele mooie maar zo t zien word ie nog veel mooier goed bezig hoor
ben wel nieuwschierig naar het blok maar volgens mij moet de zonne bril op |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, Is iig wel de bedoeling dat ie veel mooier word.. Blok zal volgende winter pas komen.. heb al wel aardig wat delen maar nog niet alles. dus er ook nog niet op gebouwd. En onder de motorkap moet alles nog dicht gelast worden, Maar omdat ik perse dit seizoen wil rijden heb ik dat tot volgend jaar uitgesteld, anders ga ik dat qua tijd nooit redden.. denk dat onder de motorkap nog wel een wintertje werk zit als niet nog meer.. en doe het liever nog niet dan half Maar het is zeker de bedoeling dat je dan een zonnenbril nodig hebt.. |
|
|||
|
|||
heb zo hier en daar wat bekend uitziende delen langs zien komen haha bij wie laat je het verchromen als ik vragen mag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb een adres in lichtenvoorde, weet ff niet hoe het heet. maar der ist gut und gunstig haha Alleen Alu delen dat bijft zo vreselijk duur is soms nog beter om het op ebay te kopen, daar zitten ook wel een paar hele goeie tussen. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit kerel !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
en dan nog moet je oppassen er zitten er een paar tussen die gewoon slecht spul leveren
|
|
||||
|
||||
Ja idd zitten echt een hoop prutsers tussen, wel jammer.. als je de helft dubbel moet doen loopt het helemaal uit de hand..
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit Twan .
zie het leer op het dash nu ook ... |
|
||||
|
||||
Ziet er super Uit Twan.
Ben erg benieuwd naar het totale interieur. Dash ziet er echt super uit en ik vind het chrome erg mooi bij de kleur uitkomen. |
|
||||
|
||||
Zo dat ziet er al weer heerlijk uit! En het was altijd al een prachtige auto! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
|
||||
|
||||
Wat ontzettende mooie auto is het aan het worden, je bent al druk bezig geweest zo te zien aan de foto's!
KLASSE !!! |
|
||||
|
||||
En twan kan je ons alweer verblijden met wat updates en wat foto's ???
Gr Marco |
|
||||
|
||||
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja, in z'n msn naam staat wel iets heel interessants!