|
||||
|
||||
Heel toevallig heb ik een topic gestart met de vraag hier over. Ik gaat morgen proberen 195-40 om een 9,5J te knallen.
Foto's volgen...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit gaat echt nergens meer over.
|
|||
|
|||
Getrokken bandjes is leuk, maar hier is de band gewoon TE smal... je velg steekt er echt enorm ver uit en je band ligt niet eens hoe die hoort te liggen!!!
Je hiel zit gewoon naar buiten als het ware... lef heb je wel... |
|
|||
|
|||
Quote:
AMEN rij zelf met 185 45 15 op een 8" en da's me getrokken genoeg ! getrokken bandjes zijn mooi maar je moet het niet overdrijven ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
195/40 op een 9.5 j velg, daar word een normaal mens bang van.. de hiel word hier gewoon haast als loopvlak gebruikt.. het zal mij niet verbazen als een of andere politieagent je van de weg haalt met zulke streken
het is bovendien niet eens mooi meer? naja, ieder zijn ding natuurlijk en je velgen zijn trouwens wel mooi..
|
||||
|
||||
Ik gaat hier niet mee rijden, was gewoon ff proberen.
Velgen komen binnenkort te koop, voor de gegadigen Set bestaat uit 2x7,5J ET25 & 2x9,5J ET30 4x100