|
|||
|
|||
grappig, dus eigenlijk is de auto nu terug in het dorp van herkomst
@polopower: Die klote marter zat er na 1 dag al onder vind die isolatiemat onder de kap wel prettig om in te slapen.. Moet zeggen dat zo'n rekje wel perfect werkt! Last edited by mark2fpolo : 31-05-2008 at 14:52. |
|
|||
|
|||
Heb van Taz een paar foto's doorgestuurd gekregen van de golf een jaartje of 20 geleden
Vroeger was dit vast en zeker vet cool en onwijs kicken!! Maar ik ben momenteel stiekem toch wel blij dat hij er nu anders bij staat.... Maar wel super tof om te zien dat de golf zijn hele leven in limburg rond heeft gebracht!! Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel kmters de kas gelopen zou hebben... Bedankt Taz!! |
|
||||
|
||||
Dat we vroeger toch zo gek waren op zulke wagens, kan ik me nog steeds niet voorstellen....
Net als de 1e foto's van de Worthersee meeting, dat is ook een en al spoiler hier en daar...... Heb daar nog een hele mooie foto verzameling van, in mijn Golf GTI boek......
|
||||
|
||||
Haha het was echt een pimp mobiel vroeger, gelukkig ziet ie er nu beter uit!
|
|
||||
|
||||
Zo ken ik de auto ook nog, maar goed dat smaken verschillen.
Nu ziet hij er inderdaad beter uit.
|
||||
|
||||
wat een verschil nu, niet te geloven bijna dat het dezelfde was wat daar niet allemaal opzat/aanhing!
|
|
|||
|
|||
Heey Mark!
toffe foto's die ouwe he! zo zie je maar weer waar die forums niet goed voor zijn! |
|
|||
|
|||
kleine update!
Heb de beugels onder de bumper een functie gegeven |
|
|||
|
|||
Mooi detail !! Ziet er goed uit.
|