![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel ook andere bumpertjes dan he? achterlichies ook misschien gelijk aanpakken... :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() @ walter,
Wij hebben nog wel een setje knipperlichten over !! (zwarte ponton die nu in de scene staat heeft t ook !)
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond deze auto de mooiste van het hele evenement:
Damn, wat een mooie bak zeg. Echt super ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kwam net nog een hele sloot foto's van spa tegen op deze site
http://www.kvisten.com/billedalbum/...hp?gid=1&page=0
|
||||
|
||||
![]() Gave foto's en veel ook trouwens...
deze is wel erg gaaf!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() die is inderdaad erug gaaf
|
||||
|
||||
![]() Stoere fotoos!! Zal de mijne ook doorgeven naar W76, dan staan ze binnenkort ook online.
Kwam thuis en de teller van de camera stond op 318 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien hebben jullie ze al bekeken, maar op de site van Le Bug Show staan ook heel wat foto's!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier (rechtsonder) nog net een stukje van mijn arm te zien toen wij in de kever met de rollator het circuit bereden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo hehe... mijn foto's staan ook eindelijk online!
Ik heb er in totaal 135 geupload, moest toch echt een keuze maken... Heb ook nog een klein uur aan video opnames gemaakt, maar deze plaats ik maar niet online ![]() ![]() ...dan ben ik zo van mijn webspace af. Bij deze een kleine indruk van mijn foto´s: Ratlook Rules! ![]() ![]() Toppers, super T2a´s... ![]() ![]() Mooie T3! ![]() ![]() Op het circuit... ![]() ![]() Ook Rikky James nog gespot (spring levend ![]() ![]() ![]() Check de rest van de 127 foto´s op AirMighty.com
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 11-08-2004 at 13:18. |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:45. |
|
||||
|
||||
![]() Jip en Janneke bus heb ik wel gezien, maar ik ken Geert en Suzan verder niet....
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Hele gave foto's Niels. wij(Miss B en ik) moeten hier volgend jaar zeker heen al is het zonder air-cooler. die hierboven is toch wel een van mijn favorite alleen jammer van de lampjes in de bumper. maar ja, nobody is perfect.
|
||||
|
||||
![]() he he hier zijn ze dan de meer dan 270 foto's van
![]() je kan de foto vinden op Kever Club Haarlem.nl Hoop dat je ze leuk vind en sorry als er wat foto's dubbel zijn, ik wist zondag ochtend niet meer helemaal helder of ik ze wel of niet had gefotograveerd. :biggrin: klein proefje ![]() ![]() en een sprintje ![]() Dat heb je er van he als je zo hoog zit, dan zie je die stenen niet zo goed liggen :biggrin: :biggrin: ![]() oja en verggeet 22 augustus niet naar haarlem te komen !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke foto's Jasper..
kennen we deze niet toevallig?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BTW Jasper foto 230 geeft problemen...
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling ![]() http://www.vwwestland.nl Last edited by vwwastelands : 11-08-2004 at 22:23. |
|
||||
|
||||
![]() Die zilveren met dat blik bier op het dak komt me zo verdomd bekend voor..............................
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die grijze met koffer en koelbox heb ik al zooooo vaak op meetings gezien....
|
|
||||
|
||||
![]() ik weet dat de meeste het leuk vinden hun eigen wagen te zien ergens op het internet, dus ik denk ik maak jullie dag ook weer een beetje goed
![]() Zie jullie 22 augustus wel in Haarlem toch. Kijken of ik dan me Dakrek voller kan gooien met rotzooi dan sabine het had gedaan ![]() spreek jullie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt super fotoos,ik baalde echt dat ik niet kon,naar Haarlem kan ik ook en Bergharen kan ik ook al niet,moet helaas 3 weekenden achter elkaar werken.