|
||||
|
||||
ben blij dat de prijsfoto gelukt is, was moeilijk fotograferen daarbinnen met die point en shot van mij.
|
||||
|
||||
prachtige auto gerk, desondanks vond ik de vorige velg/wieldop mooier!
maar dat doet niks af aan deze auto, ook mn familie vond hem prachtig dat je het even weet...
|
|||
|
|||
erg gave kever man !
|
|
||||
|
||||
Wat een gave kever! Zeker nu met die velgen.
|
||||
|
||||
Vandaag glansrijk de APK doorstaan, hij mag de weg weer op tot 02-08-2010
Tis hier ook alweer een tijdje stil zeg! Wel veel gereden daarentegen. Ben naar Budel geweest, met de rondrit van Autoland VD Brug meegedaan en het weekend daarna naar VolksDub08 geweest! Waren flinke tochten maar zonder problemen weer thuis gekomen Nog wat sfeerpics: Vanaf Budel: Rondrit: VolksDub08:
|
||||
|
||||
*kuch*
Jaaa, hij doet 't nog hoor! Afgelopen half jaar was niet zo heel spannend, vooral veel gereden! We zijn in augustus naar Le Bug Show geweest in Brustem. Een erg gezellig weekend gehad, maar het heeft er niet de sfeer die op Francorchamps hangt. Gelukkig dit jaar weer terug naar Spa, tenminste als het doorgaat VW Outlaws was ook zeer geslaagd!! En uiteindelijk ook nog in de VW Speed: Na de horror-nachtrit van de KCN issie in de garage beland en tot nu toe niet meer weg geweest. Op het KWF en daarna wel weer wat nieuwe onderdelen en goodies gekocht, zal daar ook ff wat pics van maken.
|
|||
|
|||
blijft een hele dikke kever
|
|||
|
|||
ik vindt het helemaal niks
|
|||
|
|||
jammer dat hij nu rosé is geworden
|
|
||||
|
||||
Wat un prachtig weintsje ist toch net!!!! super ik bin fan!!
|
||||
|
||||
Heel erg dikke kever dit, en die MAG wielen zijn egt bruut!
|
||||
|
||||
Quote:
Complimenteus als altijd Toch bedankt hè! Ga jij eerst maar op zoek naar een begruikte hoofdremcilinder
|
|||
|
|||
Quote:
u weet wat ik ervan vind toch dikke vette bak u weet hoe ik ben he
|
||||
|
||||
Blijft een mooie kevert Gerk, maar dat wist je toch wel
|
||||
|
||||
Blijft dikke keafer
|
|
||||
|
||||
Deze is inmiddels ook weer uit de winterslaap getrokken! Helaas meteen aan de slag, linker achterband was langzaam leeg gelopen...
Afgelopen winter(festijn) een aantal leuke spullen kunnen scoren voor de kever. Liep bij een duitser tegen een hoedenplankje aan, niet al te beste staat en vrij ranzig. Zag er niet kansloos uit dus meegenomen! Na een flinke schoonmaakbeurt (niet op foto) al aardig opgeknapt maar heeft hier en daar nog wel ff wat TLC nodig: Ook EINDELIJK een set pop-outs kunnen scoren (THNX split52 ) die komende tijd in elkaar gezet worden en wil ze er eigenlijk voor juni erin hebben zitten, binnenkort maar een fles afwasmiddel erbij en rubbers erin pielen! Wat nog meer op m'n (wacht)lijstje stond waren de ontbrekende orgelpijpjes op het rooster onder de achterruit. Toen ik de auto kocht miste de middelste er al af en halverwege 2007 ben ik er nog een verloren. Geluk bij een ongeluk heb ik via Keversite een gebruukte maar complete set kunnen kopen, nu heb ik ze allemaal op reserve! Naja, bijna dan
|
||||
|
||||
Geil.....!!!!
|
||||
|
||||
mooie vloer in je huis Gerk.
|
||||
|
||||
mooie scores!~
welke wielen ga je dit seizoen mee rijden? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was precies wat ik ook dacht Dat hoedeplankje is ook cool daarom!!!