|
|||
|
|||
Quote:
werktuigbouwkunde, maar we hebben studie uren die je zelf in moet vullen dus als je klaar bent ( ) met je opdracht of als je je gewoon verveelt dan is internet DE oplossing |
|
|||
|
|||
...
Last edited by kruk@b : 18-04-2005 at 13:06. |
|
||||
|
||||
mijn vwforum.nl stikker nu achterhaald is.... of een collectorsitem ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet het wel zeker! |
|
||||
|
||||
.. een FX 82 een Leraar goed kon raken .
Maar er ging niks boven een TI : programmeerbaar en ZWAAR |
|
|||
|
|||
dat school tassen met boeken beter aan komen.
|
||||
|
||||
je voor waterballonnen op de stoel van leraar bijna van school werd getrapt ?
Dat dan 1 van je medeplichtige maten je verraad. Dat die maat ook vrij snel van school af ging. |
|
||||
|
||||
.. ik zwijg en alleen zeg dat ik na de lagere school 8 middelbare scholen heb gehad ?
|
|
||||
|
||||
... ik op de middelbare school niet zo'n etter was
... dat ik die schade tijdens mijn mbo wel heb ingehaald ... dat ik zelfs tot etter van het jaar ben benoemd en daar ape trots op was |
|
||||
|
||||
Ik helaas niet alle posts door kan gaan lezen voor de training.. en dus straks na de training lekker verder ga? :toost:
|
||||
|
||||
Dat er twee kampen waren:
Casio vs TI.. Ik een Casio had (zo-een waar je op moest drukken om aan te gaan).. Een TI daar geen last van had: stuk is stuk blijft stuk
|
|
||||
|
||||
Heleen hier weer gaat lezen dalijk en dat ze dan nog meer posts moet gaan lezen, dus het eigenlijk toch beter voor de training had kunnen doen!
Kruk en sabi gewoon verder gaan waar ze gebleven waren Dennis postverslaafd is Ik Ronald nog steeds niet gezien heb Het weer een kleffe boel gaat worden
|
||||
|
||||
Quote:
en dat je nog steed een etter bent
|
||||
|
||||
Dat ik het ff gehad heb tijd voor vakantie
|
||||
|
||||
Ik docent ben........
Nog nooit een waterzak o.i.d naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen...... Het dus best wel meevalt met die etters
|
||||
|
||||
... of jij gewoon een hele goeie docent bent
|
||||
|
||||
Helleen nog steedds geen advartar heeft en ook niet ff de topic daarover leest zodat ze ziet wat ik geschreven heb
|
||||
|
||||
of gewoon aardige kids in de klas heb
of dat ze nog niet oud genoeg zijn voor die grollen
|
||||
|
||||
Dat er nu een lekker nummer op THE BOX is
|
|||
|
|||
ik gewoon heel erg blij ben dat er weer een fatsoenlijk forum is voor verslaafden zoals wij allemaal..
en daarom niet hoeft af te kicken, maar lekker elke dag mijn shot kan nemen.. |