|
View Poll Results: indoor meeting | |||
lijkt me super | 71 | 82.56% | |
leuk | 12 | 13.95% | |
tja moet dit nu | 1 | 1.16% | |
nooit doen ...want | 2 | 2.33% | |
Voters: 86. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Wat zou er volgens mij allemaal moeten zijn :
Een aparte straat voor alle wagens welke op soort,type zijn opgesteld (het mania idee zeg maar) Goede catering die niet binnen een uur door zijn broodjes hamburger is. Goede en zuivere toiletten. Goede huisregels en beveiliging om geen 2e heaven on wheels tafferelen te krijgen. Eventueel een aparte hal voor al het db geweld,zodat je niet s'avonds met barstende koppijn terug rijd. Afspraken met een goed hotel in de buurt voor diegene die van ver moeten komen. Diverse clubs in binnen en buitenland aanschrijven voor een zo hoog mogelijk gehalte. Goede mogelijkheid om in en uit te rijden met extreem lage wagens zonder airride. Verkoopgedeelte: Diverse bedrijven met verschillende spullen bv de sponzoren van vf. Hiermee bedoel ik geen 3 kraampjes met allemaal dezelfde achterlichten en dat soort spul maar diverse producten. Verder zou het leuk zijn om een stand van pvw of vw scene te krijgen zodat deze meeting gelijk goed op de kaart staat. Ruimte voor 2e hands onderdelen. Ten slotte,ik vind de sfeer van een meeting veel belangrijker dan een beker. Verder een super goed plan. Succes met de uitwerking en organisatie ervan groet, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
Het moet lekker warm en droog zijn. Genoeg "parkeergelegenheid" en ja, kofferbakhandel is altijd makkelijk Doen!
|
|||
|
|||
Quote:
punt 1 vind ik heel belang rijk punt 2 wat is daar gebeurd ? ik ken het verhaal niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik gelezen heb op cleaned en ook van de reacties hier is dat erg veel sjonnies waren die heel de tijd gas aan het geven waren en vervolgens hun speakers tegen elkaar op aan het spelen waren. Op het eind van de dag koppijn en vol irritatie naar huis dus. gr Marco |
|
|||
|
|||
Quote:
helder |
|
||||
|
||||
FEC bestaat al jaren niet meer, is nu WTC expo.
maar 10.000 metertjes ergens anders in het noorden. maar lijkt me een goed idee.
|
||||
|
||||
Als er nog meer ideéen en of opmerkingen zijn we horen het graag , dan kunnen we daar mooi op inspelen en kijken wat we daar mee kunnen doen
Marcopolo bedankt voor de ideéen |
|
||||
|
||||
Lijkt me n goed idee, vetjes
Alleen is wel ver weg....Maar we wachte verdere info af
|
||||
|
||||
Quote:
No problemo. Schiet me nog wat te binnen. Misschien is een dj zodat overal dezelfde muziek te horen is een goed idee. T Zorgt voor extra sfeer en hiermee voorkom je ook misschien dat iedereen zijn eigen muziek hard gaat afspelen. Als me nog wat te binnen schiet meld ik me weer. En als je aan al mijn eisen voldoet kom ik misschien ook wel even kijken als het door gaat. Nogmaals succes ermee. gr Marco |
|
||||
|
||||
Ik ben voor, zeg doen we dan ook een onderdelen beurs erbij? Hebben we ook nog wat te struinen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
gr. Martijn
|
||||
|
||||
DOEN!! mensen.
inderdaad enige waar ik altijd last van heb is dat die uitlaatgassen blijven hangen en dat slaat me dan enorm op de strot. Verder ben ik het enorm mee eens mannen!! tsja onderdelen markt is altijd leuk!! Ook aircooled??
|
|||
|
|||
Quote:
VAG fryslan treffen op 8 juni is ook WATER & AIR dus als wel indoor gaan zal dat ook WATER & AIR zijn |
|
||||
|
||||
super idee en lekker dichtbij !!!als het doorgaat kom ik met 3 mk1
|
||||
|
||||
Quote:
De zuidpool is ver weg
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet wel goeie afzuig installatie hebben, anders word iedereen vergast:P Verder een heel goed plan
|
|||
|
|||
thialf?
|
|
||||
|
||||
onderdelenmarkt is goed idee!
|
||||
|
||||
Goed idee!
Doen! Heb er zelf met M.I.V.W Event over zitten nadenken, maar vind het echt een berg werk qua organisatie. Suc6! Komt wel goed volgens mij.
|
||||
|
||||
hmm, zie dit topic nu pas! doen jongens, met zn allen de schouders er onder!
-onderdelenmarkt: strak plan! desnoods kofferbak verkoop toestaan. -wat mij betreft geen DB-verhaal, ik word daar echt helemaal gek van!