![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou ook de Schmidts doen ...
|
|
|||
|
|||
![]() Zeker voor schmidt gaan.
Hieronder een foto van men ex passat op schmidts ( 4x 9"op 16") 6en 5cm verlaagd. Als foto uit je topic moet verwijder maar. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Revo,s zakken ,andere achterlampen (treser of rood/zwart) en Hella DE erin.
Dan is ie af. |
|
|||
|
|||
![]() zou ook voor de revo gaan alberto.
zijn wel super mooie bbs rc zoek ook nog eens een setje er van.
Last edited by fire and ice vr6 : 20-04-2008 at 18:03. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ik weet het nog niet ...heb ze nu ff onder de jetta zitten eerst de passat maar eens naar beneden halen zien we dan wel verder Last edited by Alberto : 20-04-2008 at 21:07. |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij die revo's maar Alberto!( heb nog wel een setje 17 inch Avev's A's in te ruilen
![]() Die Revo's vind ik echt Super ! Zal erg mooi staan onder de passat~!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ze ook onder de 1,6 td ecodiesel ....... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() koppel van z'n diesel ligt veeeeeel hoger ......(
![]() nee ga de passat eerst maar eens naar beneden trekken zien we dan wel even weer ...vind ze zelf ook geweldig . ook onder de jetta |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi voor de passat die schmidt's! Maarjah, eigenlijk weer zonde om ze onder de jetta vandaan te halen, staat ook super
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat heet een luxeprobleem
![]() 17" onder een Jetta 1.3 is idd. niet aan te raden weet ik uit ervaring... |
|
||||
|
||||
![]() Vet die Schmidt's! Mooie maatje voor een 35i
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn de maten van de schmidts.??
|
|
||||
|
||||
![]() 9j zo te zien.
|
|||
|
|||
![]() Klopt 7.5 en 9 j . . .
|
|
||||
|
||||
![]() Die Schmidt's zijn zeker beter af onder de Passat!
Op de een of andere manier vind ik die BBS'en een beetje 'iel' overkomen voor zo'n grote station, die Schmidt's zijn toch een stuk potiger... denk dat die BBS'en ook prima onder de Jetta staan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou toch ook voor de schmidt's gaan, lijkt me gewoon het dikste staan. verder erg nette bak hoor! kleur is echt mooi, wordt een gaaf ding als ie eenmaal laag is.
|
|||
|
|||
![]() zo was vroeg thuis vanmiddag dus maar ff paar nieuwe bandjes om de BBS laten druken ....205 40 17
![]() tja ik vind het niet zo gek voor dagelijks gebruik ![]() Last edited by Alberto : 22-04-2008 at 20:11. |
|
||||
|
||||
![]() Ja daar waren de achterste velgen wel aan toe aan wat nw rubber ik zou de passat eerst maar eens wat laten zakken en dan weer eens kijken dan is het al een heel ander gezicht , zag de jetta vanmorgen wel staan op de zaak moi in het zonnetje dacht al dat lijken de schmidtjes wel likt geweldig .
Heb je de lampjes gevonden trouwens .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja denk het ook . zaterdag komt de KW set er onder ![]() verder is het punt , de passat is voor dagelijks gebruik en de jetta voor woon werk ... ![]() ![]() ja lampjes gevonden bedankt ![]() |