|
||||
|
||||
Ja waarom doorsnee wielen op een niet doorsnee bus ? Heb al wielen liggen dus waarom weer extra centjes uitgeven ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das alleen het gedeelte wat dit topic leest . Andere helft slaat het wijselijk over want ik ben een waterhoofd |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat uitdraaien,verboren en spacers aanschaffen is ook niet gratis Gert,en het is 16",dus je banden kun je weer overzetten. |
|
||||
|
||||
Doe een goed bod en ik zie van mijn plannen af
|
|
|||
|
|||
Je weet dat ik niks met Bijlmervelgen heb .... en ook niet ga krijgen ook !!
|
|
||||
|
||||
En ik niks met 30 in een dozijn Porkers
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wie begint er hier nu weer over Porsche wielen ?? :biggrin: Ik zeg alleen maar 16" stalen syncro wielen ... ben je waarschijnlijk (nieuw) net zoveel voor kwijt als dat je nu die bijlmervelgen pas moet gaan maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfs niet op mijn rug |
|
|||
|
|||
updeetje ...
Quote:
Gert helpt ook mee hoor !! Maandagavond de type4 motor bijna net zo kaal gemaakt als z'n baasje Versnellingsbak ligt nu bij G. te R. zodat die voor de montage ff goed gereinigd kan worden. |
|
||||
|
||||
Wat een roest zo op de foto ..
|
|
||||
|
||||
Spuitbusje, remmenreiniger en een staalborstel doen wonderen....
|
|
||||
|
||||
How would u know ?
Of kom je voor de verandering eens een blok van iemand anders doen ? Je weet de weg |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry gert, ben nu zelf druk met een 1600 dubbelpoort met dubbele webers voor de kever....... En de weg naar tilburg weet ik niet, ben a-topografisch weet je nog? |
|
||||
|
||||
Hij staat ook in DH
|
|
||||
|
||||
okay! Nodig je altijd mensen uit op een plek die van iemand anders is? haha lekker ben jij! :p
In ieder geval succes met je blokkie en de rest van de kemperink, blijf maar foto's posten, vind het een leuk project! |
|
||||
|
||||
Je nodigt jezelf gewoon uit
|
|
|||
|
|||
Quote:
Spuitbusje ?? .... maak er maar een doos spuitbussen van ... |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kosten die dingen weet je dat zo krewkep? Is zeeer interessant.... en Gert, dit is NIET standaar wat iedereen heeft hoor !!!
|
|||
|
|||
Quote:
Kheb al een mailtje naar Richard gestuurd ... ff geduld Split ... ik begrijp dat nu het zonnetje weer schijnt,je weer "trek" krijg om aan je T3 te gaan werken en inderdaad ... moest eerst ook 2x kijken,maar er zit toch echt 16" onder |